فونیکسریمکسبهتام

با حضور مدیرعامل ایران خودرو:

خط تولید جعبه فرمان هیدرولیک و ستون فرمان ۲۰۶ افتتاح شد

عصر خودرو- خط تولید جعبه فرمان هیدرولیک محصول ۲۰۶ در شرکت پمپ فرمان توس از مجموعه شرکت پیروز مشهد با ظرفیت تولید ۱۵ هزار دستگاه در ماه به بهره‌برداری رسید.

خط تولید جعبه فرمان هیدرولیک و ستون فرمان ۲۰۶ افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، تولید جعبه فرمان 206 که پیش از این به صورت کامل وارد می‌شد، با عمق داخلی سازی 50 درصد در شرکت پیروز آغاز شد. برای اجرای این پروژه 3 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی صورت گرفته است.
    این سرمایه گذاری در بخش‌های قطعات جیگ و فیکسچر، قالب و ماشین آلات است.
    علاوه بر جعبه فرمان، ستون فرمان 206 نیز در این شرکت به بهره‌برداری رسید که برای تحقق آن و خرید خط مونتاژ و دستگاه‌های رباتیک جوش یک میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و 20 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی صرف شده است.
    شرکت پیروز به عنوان یکی از منابع تامین ایران خودرو، با سطح داخلی سازی بیش از 35 درصد تولید ستون فرمان 206 را آغاز کرده است. افزایش عمق داخلی سازی تا 80 درصد هدف این شرکت در یک سال آینده تولید است. ظرفیت تولید این قطعه سالانه 150 هزار عدد است.
    با امکانات ایجاد شده در طراحی، امکان استفاده از ستون فرمان 206 در فرمان برقی نیز فراهم شده است.
    گفتنی است، گروه پیروز تامین کننده اصلی پمپ فرمان هیدرولیک خودروسازان است که ظرفیت تولید سالانه 800 هزار دستگاه پمپ فرمان با داخلی سازی بالای 60 درصد تولید را داراست.‌ جک گازی برای صندوق عقب خودروهای سبک و سنگین نیز از دیگر محصولات این گروه صنعتی است که سطح داخلی سازی آن با ظرفیت یک و نیم میلیون سالانه به زودی به 100 درصد خواهد رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط