فونیکسریمکسبهتام

بیانیه گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و چهلمین روز از شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی:

ایران اسلامی امروز در دستیابی به استقلال از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

عصر خودرو- گروه صنعتی ایران‌خودرو با صدور بیانیه ای ضمن گرامی داشت ایام الله سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر که یادآور حماسه آزادگی و عزم و اراده پولادین ملت آزاده ایران در مبارزه با طاغوت و استکبار است، اعلام کرد با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب، هم زمان با چهلمین روز از شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با آرمان‌های انقلاب و بنیانگذار آن حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و شهدای انقلاب تجدید بیعت می کنیم.

ایران اسلامی امروز در دستیابی به استقلال از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس- متن کامل این بیانیه به این شرح است:
    بسم الله الرحمن الرحیم
    دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ایام به ثمر رسیدن ایثارگری هزاران مرد و زن آزاده این دیار است که ارمغان آن طلیعه‌ای از مهر و آزادی بود. مردان و زنانی که با تبعیت از امام و قائدشان، حضوری حماسی و پرشور را متجلی کرده و با انقلابی شکوهمند، یکی از بزرگترین و طلایی‌ترین اوراق دفتر تاریخ را به نام خویش رقم زدند؛ برگی که سرفصلِ زرین آن ندای بزرگ حق طلبی و عدالت‌خواهی برای تمامیِ بشریت بود.
    اکنون در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و همزمان با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اتکا به یاری خداوند متعال و تکیه بر دانش و تعهد فرزندانش، به رغم عداوت‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه و محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه، آینده‌ای درخشان فراروی خود دارد. دستاوردها و توفیقات برآمده از این کوشش در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و صنعتی گواه روشنی بر این مدعاست که ایران اسلامی امروز در دستیابی به استقلال از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و بر بلندای توفیق ایستاده است. ایستادگی و صلابتی که بشارت جان‌های تشنه حقیقت و الگوی بسیاری از خیزش‌های انقلابی عدالتخواه در میان مستضعفان و محرومان جهان است.
    گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن شرکت در مراسم پاسداشت آیین باشکوه این پیروزی و راهپیمایی 22 بهمن، حضور حماسی ملت ایران را ارج نهادن به خون‌هایی می‌داند که درخت تناور انقلاب را آبیاری کرده‌اند و تضمینی برای بقا و دوام این انقلاب است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو