فونیکسریمکسبهتام

حناچی:

کروز می تواند یکی از بهترین های منطقه شود

عصر خودرو- پیروز حناچی شهردار تهران و هیئت همراه وی از فعالیت‌ها، خطوط تولید، مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی شرکت صنیع تولیدی کروز بازدید کردند.

کروز می تواند یکی از بهترین های منطقه شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، حناچی در خصوص عملکرد کروز گفت: نتایج بدست آمده در کروز نشان دهنده یک حرکت با برنامه و مستمری است که می تواند بسیاری از نیازهای خودروسازی را برطرف کند، همچنین حضور فعال بانوان در این شرکت قطعه سازی بسیار چشمگیر است که در واقع اقدام کروز در زمینه ایجاد اشتغال پایدار، قابل تقدیر است.
     شهردار تهران اظهار کرد: با ظرفیت مشاهده شده در کروز و همچنین با بهبود شرایط سیاسی کشور در آینده بطور حتم این شرکت می تواند برای پلتفرم های مشترکی که خودروها دارا هستند به یکی از بهترین های منطقه ای تبدیل شود و حتی در حوزه صادرات بسیاری از کارخانه های مطرح جهانی نیز می توانند از قطعاتش استفاده کنند.
    به تازگی پیروز حناچی شهردار تهران به همراه گروهی از مدیران شهرداری از جمله سید مناف هاشمی مشاور شهردار در امور توسعه منابع مالی، پیمان سنندجی مشاور شهردار در امور حمل و نقل، یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک، شهر آیین مسئول دفتر حوزه ریاست و محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از سایت شماره 2 شرکت کروز، فعالیت‌ها، خطوط تولید، مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آوردند.
    در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های مختلف همراه بود، پیروز حناچی و هیئت همراه با نحوه فعالیت‌ها، مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شدند.
    شهردار تهران در حاشیه این بازدید ابراز امیدواری کرد؛ کروز می تواند برای پلتفرم های مشترک خودروها، یکی از بهترین های منطقه شود و حتی در حوزه صادرات بسیاری از کارخانه های مطرح جهانی نیز می توانند از قطعاتش استفاده کنند.
    پیروز حناچی در حاشیه بازدید از سایت شماره 2 شرکت قطعه سازی کروز گفت: در هر صورت با قابلیتی که در شرکت کروز مشاهده کردیم، این امر نشان دهنده یک حرکت با برنامه و مستمری است که می تواند بسیاری از نیازهای خودروسازی را برطرف کند.
    وی ضمن تبریک به مدیران گروه کروز در خصوص عملکرد بسیار بالای این شرکت قطعه سازی اظهار کرد: برای آشنایی با قابلیت های کروز اینجا حاضر شدیم و آنچه مشاهده کردیم بسیار فراتر از تصوری بود که در قبل داشتیم. عملکرد بسیار بالای شرکت کروز به طور حتم نتیجه یک تلاش و برنامه ریزی مستمر و بیش از 3دهه بوده و آرزوی موفقیت برای این مجموعه داریم.
    حناچی در خصوص برنامه شهرداری تهران برای همکاری با شرکت قطعه سازی کروز تصریح کرد: هم اکنون در حوزه حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس، مینی بوس و طراحی هایی که بر روی وانت های شهری انجام می شود مذاکراتی با مدیران این شرکت صورت گرفته تا در بخش های بعدی به نتیجه برسیم.
    شهردار تهران در خصوص حضور بانوان در شرکت قطعه سازی کروز گفت: حضور فعال بانوان در این شرکت قطعه سازی بسیار چشمگیر است و حدود 70درصد از شاغلین کروز را بانوان تشکیل می دهند که اساسا نه فقط برای بانوان، در واقع اقدامی که کروز در زمینه ایجاد اشتغال پایدار انجام داده است، قابل تقدیر است.
    شهردار تهران به ظرفیت و توان تولید قطعه سازی کروز اشاره و خاطرنشان کرد: محصولات موجود در کروز، در نگاه اول به دلیل کیفیت بسیار بالا، تصور بر وارداتی بودن آن ها مطرح است که دراصل توسط کروز بومی سازی و تولید شده اند؛ با ظرفیتی که در شرکت کروز مشاهده شد و در آینده با بهبود شرایط سیاسی کشور بطور حتم این شرکت می تواند برای پلتفرم های مشترکی که خودروها دارا هستند به یکی از بهترین های منطقه ای تبدیل شود و حتی در حوزه صادرات بسیاری از کارخانه های مطرح جهانی نیز می توانند از قطعاتش استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو