فونیکسریمکسبهتام

بیمه ۲۵هزار راننده تاکسی تهران در انتظار به‌روز رسانی لیست تأمین اجتماعی

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به بروز رسانی لیست بیمه تأمین اجتماعی رانندگان تاکسی گفت: حدود ۲۵ هزار نفر راننده جدید مشمول بیمه می‌شوند.

بیمه ۲۵هزار راننده تاکسی تهران در انتظار به‌روز رسانی لیست تأمین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، علیرضا قنادان با اشاره به توافق شهرداری تهران و سازمان بیمه تامین اجتماعی برای به روزرسانی لیست بیمه رانندگان تاکسی تصریح کرد:‌ در سال 91، بیش از 60 هزار نفر از رانندگان تاکسی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند اما از آن زمان تاکنون این لیست به روز رسانی نشده بود.

    وی با بیان اینکه براساس آمار موجود سالانه 5000 نقل و انتقال خودروی تاکسی در تهران انجام می شود و این نشان دهنده ورود رانندگان جدید به این چرخه است، گفت: در این سالها تعداد رانندگان تحت پوشش بنا به دلایلی از جمله ترک کار،مرگ و... کم شده اما اجازه اضافه شدن تاکسیرانان جدید به این سازمان داده نشد که طی آخرین توافقات انجام شده مقرر شد این لیست بعد از 8سال به روز رسانی شود که به نظر می رسد حدود 25 هزار نفر  راننده تاکسی جدید مشمول این بیمه شوند.

    قنادان با تاکید براینکه این توافق مهم طی دو هفته آینده اجرایی می‌شود، ادامه داد: از رانندگان تاکسی درخواست می شود در خصوص تمدید به موقع پروانه تاکسیرانی خود حساسیت زیادی داشته باشند؛ چرا که دریافت کلیه خدمات و یارانه‌های مرتبط با تاکسیرانان، مستلزم دارا بودن پروانه معتبر خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط