فونیکسریمکسبهتام

بررسی بازار پرفروش‌ترین لوازم یدکی خودرو در ایران

آماده سازی خودرو برای سفرهای نوروزی چقدر آب می‌خورد؟ +جدول قیمت

عصر خودرو- بررسی بازارهای مهم قطعات یدکی خودرو پر استهلاک و پر فروش خودرو .

آماده سازی خودرو برای سفرهای نوروزی چقدر آب می‌خورد؟ +جدول قیمت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷:۰۰

    گزارش ویژه بازار «عصرخودرو»  این هفته شامل بررسی بازارهای مهم قطعات یدکی خودرو در کشورمان است که به نوعی می‌توان گفت قطعات پر استهلاک و البته پرفروش خودرو را در بر می‌گیرد. همچنین  اغلب مردم قبل از طی مسافت‌های زیاد یا خصوصاً در این ایام سال که منتهی به سفرهای نوروزی می‌شود در پی مراجعه به فروشندگان این حوزه هستند که تصمیم به بررسی آنها را داریم. بازارهای مد نظر ما در این مطلب قطعاتی هم چون لنت ترمز، فیلتر هوا و روغن موتور را در بر می‌گیرد. در ذیل این گزارش کوتاه نیز فهرستی از جدیدترین قیمت از پرفروش‌ترین قطعات این بازارها را برای شما گردآوری کرده‌ایم که توجه شما را به آن جلب می‌نماییم.
    تب و تاب افزایش قیمت این روزها در بازار روغن موتور فروکش کرده است به نحوی که قیمت در روغن‌های وارداتی سیر نزولی را طی می‌کند و روغن‌های داخلی نیز همچنان قیمت بسیار نازل خود را حفظ کرده‌اند. در این بازار اگر به دنبال روغن‌های نیمه سنتتیک یا تمام سنتتیک نباشید گزینه‌های مطرح داخلی و حتی خارجی را می‌توانید با بهترین قیمت تهیه کنید؛ از این رو مشتری داخلی در این راسته قدرت انتخاب بالایی خواهد داشت.
    بازار فیلترهای هوا که یکی از ارزان‌ترین قطعات یدکی خودرو محسوب می‌شود همچنان در میان خودروهای داخلی توسط برندهای مطرح ایرانی همچون بهران، کاسپین و خصوصاً سرکان تأمین می‌شود و نمونه‌های تقلبی نیز در آن به ندرت یافت می‌شود. هر چند که این بازار میزبان فیلترهای اصلی برندهایی نظیر تویوتا، هیوندای، بنز و BMW و حتی فیلترهای اسپرت ساخته شده از پارچه و توری است که البته قیمت‌های بسیار زیادی دارند.
    بازار لنت نیز همچنان با اجناس تقلبی موجود در بازار دست و پنجه نرم می‌کند. برندهای متفرقه‌ای که باعث بی اعتمادی مشتری در بازار می‌شوند همچنان با هولوگرام شرکتی به بازار عرضه می‌شوند که این امر موجب شده مشتریان حتی به برندهای نام آشنای ایرانی همچون لنت پارس نیز در اورجینال بودن کالای خریداری شده اعتماد چندانی نداشته باشند. اما در اغلب ویترین فروشندگان معتبر و همچنین برخی از فروشندگان اینترنتی لنت‌های اصلی برای خرید عموم مردم دیده می‌شود. اگر چه برخی برندهای وارداتی نظیر های کیو، آیسر، گلد و .... امروزه در بازار نایاب شده‌اند اما لنت‌های جنیون پارت اصلی خودروهای وارداتی نیز در بازار با قیمتی بیش از 700 هزار تومان قابل خریداری هستند.

    روغن موتور کاسترول GTX با گرید 20W50 به حجم 4 لیتر و قیمت 112.000 تومان

    لنت ترمز اصلی BMW سری 5 اتاق F10 به قیمت 1.3 میلیون تومان

    فیلتر هوای برلیانس H320 و H330 به قیمت 29.000 تومان

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط