فونیکسریمکسبهتام

تیگو۵ ، کراس اووری ایرانی پسند از مدیران خودرو

عصر خودرو- بازار خودروی ایران بعد از تحریم ها با دو مشکل اصلی مواجه شد ، رفتن بسیاری از برندها و مدلها از بازار ایران و مساله دیگر بحث خدمات پس از فروش خودروها بود ، به همین دلیل خودروهایی که تولید آنها متوقف نگردید ، و به تعداد زیاد تولید شده بودند و عملکرد مناسبی داشتند از دید مشتری ارزش ویژه ایی یافتند ، خودروهایی که در اصطلاح جای خود را در بازار یافته و تثبیت نموده بودند

تیگو۵ ، کراس اووری ایرانی پسند از مدیران خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، یکی از این خودرو ، تیگو5 شرکت مدیران  خودرو بود ، خودرویی که در تمام نقاط ایران محبوب گردید ، طراحی ساده و شکیل این خودرو در کنار اطاق جادار و ابعاد بزرگ یکی از ویژگی های مشتری پسند آن است ، اطاق سنگین این خودرو حس ایمنی و استحکام بالا را به سرنشینان میدهد و آزمایش تست تصادف آن در چین و موسسه  معتبر IDIADA اسپانیا حکایت از یک خودروی مستحکم دارد که در نهایت 5 امتیاز کامل ایمنی را کسب نمود.

    شرکت مدیران خودرو با داشتن شبکه نمایندگی های گسترده در کل کشور ، حتی شهرهای کوچک  خیال دارندگان خود را از بابت خدمات پس از فروش کاملا آسوده نموده است ، از سوی دیگر مزیت اصلی این شرکت در حال حاضر توان تولید در شرایط فعلی و تحویل فوری محصول در کنار شرایط منعطف اقساطی است که یک شرایط خاص و منحصر به فرد برای خریداران به وجود می آورد.
    پیشرانه 2 لیتری تیگو5 برای ایرانیان کاملا آشنا هست و در طول این سالها بر روی محصولات مدیران خودرو به خوبی آزمایش دوام خود را نشان داد  و در نهایت با تغییرات لازم و به روز کردن آن بر روی تیگو5 نصب گردید.

    از سوی دیگر امکانات ایمنی این خودرو مانند ایربگهای جانبی ، در کنار سیستم پایداری الکتریکی ، کنترل ضد لغزش ، کنترل در سر بالایی و کمکی ترمز ای بی اس ،  میتوان اشاره نمود ، اما با ورود به تیگو5 اولین چیزی که جلب توجه میکند مانیتور 10 اینچی لمسی آن است که فضای کلاسیک داخل خودرو را کمی مدرن کرده و بسیاری از تنطیمات خودرو از روی این صفحه انجام میشود.
    سیستم روشن شدن و ورود بدون کلید ، گرمکن صندلی های جلو ، صندلی راننده برقی ، گرمکن آینه های جانبی ، باز و بست شدن برقی آینه های جانبی ، دوربین داینامیک عقب خودرو ، سیستم کنترل فشار باد تایرها  مجموعه ایی مناسب از امکانات رفاهی را برای این خودرو به وجود آورده است ، از سوی دیگر فضای اطاق  مناسب و دلباز ، صندلی های مناسب و فضای حمل بار بزرگ و جادار ، از تیگو5 یک شاسی بلند  مطلوب خانوادگی را میسازد.



    5 سال یا 150.000 کیلومتر گارانتی در کنار 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان ، اطمینان شما را به لحاظ کیفیت و خدمات  مناسب جلب میسازد .
    میتوان گفت تیگو5 یک  کراس اوور مناسب با طراحی کلاسیک و خانوادگی است که با سلیقه و نیاز ایرانیان کاملا سازگار است. و  از همین روی تا کنون نزدیک 40000 دستگاه از آن در اقصی نقاط ایران به فروش رفته

     

    ..
    .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو