فونیکسریمکسبهتام

شهردار فردیس خبر داد:

ضد عفونی تاکسی‌های فردیس

اختصاص ۶ میلیارد برای مقابله با کرونا

عصر خودرو- شهردار فردیس گفت: عملیات ضد عفونی تاکسی‌های شهرداری فردیس انجام می‌شود.

ضد عفونی تاکسی‌های فردیس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد خسرو زاده در کمیته اضطرار ویروس کرونا که صبح چهارشنبه با حضور معاونین، مدیران و رؤسای سازمان‌های شهرداری و نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس برگزار شد، با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در راستای مقابله با ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود، اظهار کرد: همه مدیران از حالا تا پایان شرایط اضطرار با مدیر بحران شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

    وی با اشاره به خطر انتقال ویروس کرونا در تاکسی‌ها و دیگر اماکن عمومی، عنوان کرد: مواد ضد عفونی کننده در اختیار تاکسی داران قرار می‌گیرد تا دو نوبت در شیفت، خودرو خود را ضد عفونی کنند.

    شهردار فردیس تاکید کرد: سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس دارای 600 تاکسی است.

    خسروزاده فلسفه وجودی مدیریت شهری را ارائه خدمت به شهروندان اعلام کرد و گفت: روز گذشته اعتباری شش میلیارد تومانی برای مبارزه با کرونا و عملیات پیشگیری و فرهنگ سازی و توزیع ماسک و دستکش یکبارمصرف و … در صحن علنی شورای شهر تصویب شد که این موضوع نشان از اهمیت سلامت مردم برای مدیریت شهری دارد.

    وی با بیان اینکه انجام اقدامات پر بازده در شهر به طور ویژه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: عملیات گند زدایی شهر انجام خواهد شد.

    شهردار فردیس در بخش دیگری با اشاره به بارش باران و برف از روز گذشته در شهر فردیس، گفت: واحدهای خدمات رسان شهرداری فردیس تا مساعد شدن شرایط جوی در حالت آماده باش خواهند بود.

    خسروزاده با اشاره به 15 مورد آبگرفتگی در معابر مختلفی اعم از بلوارهای سیلو، ارم، فرمانداری، محدوده انبار نفت و … در شب گذشته، عنوان کرد: با اقدام به موقع نیروهای آتش نشان شهرداری فردیس، عملیات تخلیه سیلاب به سرعت انجام و معابر آزاد شد.

    وی تصریح کرد: تا مساعد شدن شرایط جوی، خودروهای آتش نشانی در نقاط مختلف شهر استقرار خواهند داشت تا در صورت آبگرفتگی نسبت به تخلیه آن اقدام کنند.

    شهردار فردیس همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی، با سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی تماس گرفته تا نسبت به رفع آن اقدام شود.
    کد خبر

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو