فونیکسریمکسبهتام

سقوط ۱۶ بهمن سنگین در جاده چالوس از روز گذشته

عصر خودرو- معاون سازمان راهداری گفت: از روز گذشته در جاده چالوس ۱۶ بهمن سقوط کرده که برخی از آن‌ها بسیار سنگین بوده است.

سقوط ۱۶ بهمن سنگین در جاده چالوس از روز گذشته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون 16 مورد سقوط بهمن در مسیر چالوس رخ داده است، گفت: برخی از این بهمن‌ها بسیار سنگین بوده به طوری که در صورت مسدود نکردن این مسیر‌ها به طور قطع شاهد تلفات جانی بودیم.
    او افزود: سال‌های گذشته به دلیل مسدود نکردن جاده چالوس سقوط بهمن‌های سنگین موجب تلفات جانی بسیار زیادی شده بود، اما خوشبختانه با پیش‌بینی‌های کارشناسان هواشناسی در سازمان راهداری و همکاری تمامی نیرو‌های راهداری از ساعت 6 روز گذشته مسیر جاده چالوس به صورت کامل مسدود شد و با توجه به رخ دادن بهمن شاهد هیچ تلفات جانی در این مسیر‌ها نبودیم.

    معاون سازمان راهداری اظهار کرد: هم اکنون محور هراز و فیروزکوه شاهد بارش سنگین برف و کولاک است و تمامی نیرو‌های راهداری و مدیران مناطق شمالی کشور در حال بازگشایی مسیر‌های مسدود شده در این محور‌ها هستند.
    تمامی محور‌های کشور شاهد بارش برف سنگین هستند

    مطاعی توضیح داد: هم اکنون در سراسر کشور به جز برخی از استان‌ها در شرق کشور شاهد بارش سنگین برف و کولاک هستیم و اکثر جاده‌ها برفگیر شده که تا ساعت آینده با همکاری نیرو‌های راهداری تمامی این محور‌ها به صورت کامل بازگشایی می‌شود.

    معاون سازمان راهداری افزود: هم اکنون تمامی نیرو‌های راهداری در بسیاری از استان‌ها به ویژه استان‌های شرقی کشور شاهد بارش برف و کولاک هستند. همچنین تمامی ماشین آلات و نیرو‌های راهداری در محور‌های برف‌گیر در حال بازگشایی راه‌های مسدود شده هستند که البته به دلیل بارش سنگین برف و کولاک ممکن است برخی از محور‌های شمالی کشور مسدود شود.

    بیشتر بخوانید: جاده چالوس و هراز مستعد وقوع بهمن هستند

    او درباره آخرین وضعیت سیل در محور‌های مختلف هم اعلام کرد: تمامی نیرو‌های راهداری در بخش‌های مختلف استان‌های درگیر سیل در حال فعالیت و بازگشایی محور‌ها هستند، به زودی محور‌هایی که مسدود شده را بازگشایی خواهیم کرد.

    او یاد آورشد: نیرو‌های راهداری در حال آمارگیری هستند و به زودی نتایج دقیق و میزان خسارت‌ها را اعلام خواهیم کرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم