فونیکسریمکسبهتام

رئیس بنیاد مستضعفان خبرداد:

نصب پلاک گذر موقت بر آمبولانس های اهدایی بنیاد مستضفعان

عصر خودرو- رئیس بنیاد مستضعفان گفت: آمبولانس‌های اهدایی بنیاد مستضعفان دارای پلاک گذر موقت است.

نصب پلاک گذر موقت بر آمبولانس های اهدایی بنیاد مستضفعان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، فتاح رئیس بنیاد مستضعفان  در خصوص واگذاری آمبولانس های بنیاد مستضعفان به وزارت بهداشت مطرح کرد: ما 20 دستگاه آمبولانس را جهت اهداء به مناطق محروم آماده کرده بودیم، ولی باتوجه به شرایط پیش آمده این آمبولانس‌ها را در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار می‌دهیم.
    رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل کمبود مواد ضدعفونی به خصوص الکل در خواست‌های زیادی در راستای تولید این مواد صورت گرفته است و در حال حاضر شرکت‌های تولیدی که تحت نظارت ما هستند سه شیفت مشغول تولید هستند.

    او  گفت: ما طی جلساتی که با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برگزار کردیم به این نتیجه رسیدیم که جامعه هدفمان را افراد نیازمند قرار دهیم به علت آنکه باتوجه به شرایط اقتصادی موجود، این قشر از افراد قدرت خرید محصولات بهداشتی را ندارند.

    فتاح بیان کرد: بنیاد مستضعفان امروز در مرحله‌ی اول چهل میلیارد تومان در اختیار کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) قرار داده است تا تجهیزات بهداشتی را تهیه کند و در اختیار خانواده‌های تحت پوشش قرار دهد.
    ویروس کرونا تولیدات بنیاد مستضعفان را کاهش نداده است

    رئیس سازمان بنیاد مستضعفان اظهار کرد: کرونا تاثیری بر تولیدات ما در بخش محصولات لبنیاتی و سایر قسمت‌ها تولیدی نداشته است ما همانند ماه‌های اخیر به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

    فتاح تاکید کرد: مردم ایران این اطمینان را داشته باشند که ما با تمام توانمان برای خدمت گزاری حاضر هستیم و در این خصوص هماهنگی‌های لازم را به طور کامل با هیئت دولت و وزارت بهداشت انجام داده ایم.

    او درادامه بیان کرد: ما تولید کننده و توزیع کننده‌ی ماسک نیستیم از اول هم بنیاد مستضعفان در این حوزه ورود پیدا نکرد؛ بلکه خود بنیاد نیز ماسک های مورد نیاز خود را برای استفاده مصارف داخلی  از مراجع ذی‌ربط خریداری کرده است.

    فتاح  گفت:  تا کنون مشکلاتی را در بخش تولیدات دامی نداشته ایم نکته اصلی و قابل ذکر در این بخش این است که بنیاد مستضعفان دستگاه توزیع کننده نیست.

    رئیس سازمان مستضعفان گفت: مشکل اصلی افزایش قیمت و کمبود کالاها، در بخش توزیع و کنترل است که ما در آن نقشی نداریم، اما توصیه ما این است که به صورت آماده باش برای تامین مواد غذایی افراد بنیاد در اختیار نظام و مردم قرار گیرد.

    او  در خصوص بازگشت آمبولانس‌ها بعد از اتمام ویروس کرونا بیان کرد: این آمبولانس‌ها در خصوص خدمت رسانی در مناطق محروم هستند و بعد از این دوره صد درصد با نظارت وزارت بهداشت در اختیار آن‌ها گذاشته می‌شود.

    فتاح اشاره کرد: هنگامی که فداکاری پزشکان کشور را در این برهه‌ی حساس می‌بینم  یاد ایثارگری ورشادت‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس زنده می شود.

    رئیس بنیاد مستضعفان در پاسخ به سوال خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکید کرد: که این آمبولانس‌ها پلاک هایشان به صورت گذر موقت است و در این راستا با راهنمایی و رانندگی کشور هماهنگی‌های لازم را انجام داده ایم.

    او در پایان گفت: همه‌ی ما میتوانیم بر ویروس کرونا غلبه کنیم من از ملت غیور و شریف ایران خواهشمند هستم که نکات بهداشتی را به نحو احسن در راستای حفظ سلامتشان انجام دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط