فونیکسریمکسبهتام

مردم تعویض پلاک خودرو خود را به تعویق بیندازند

عصر خودرو- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان با بیان اینکه میزان روجوع مردم به مراکز تعویض پلاک کاهشی پیدا نکرده است، گفت: اجباری وجود ندارد که همه در این روزها به مراکز دفاتر خدمات خودرویی رجوع کنند بلکه می‌توانند بسیاری از موارد را یک تا ۲ ماه‌ آینده به تعویق بیندازند.

مردم تعویض پلاک خودرو خود را به تعویق بیندازند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ برزو مرادی روز دوشنبه   اظهار داشت:‌ مردم در موارد غیرضرور برای انجام امور مربوط به تعویض پلاک خودرو به مراکز مجاز مراجعه نکنند و در صورت ضرورت نیز به سعی کنند در فواصل زمانی حضور پیدا کنند.

    وی تاکید کرد: کسانی هم که به این مراکز رجوع می‌کنند به توصیه کارکنان مرکز تعویض پلاک یا دفاتر خدمات خودرویی توجه کنند و به تعداد مشخص شده وارد محوطه شوند.

    سرهنگ مرادی افزود: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا، مراجعین به این مراکز همراه با خود نیاورند و فقط متعاملین با یکدیگر حضور پیدا کنند تا تجمع در مراکز افزایش پیدا نکند.

    وی با اشاره به اینکه تردد خودروها در سطح شهر کاهش یافته است، یادآور شد:‌ تمام کارهای مربوط به راهنمایی و رانندگی را تسریع داده‌ایم و توصیه‌های ایمنی به ماموران به صورت روزانه ارائه می‌شود تا به اطلاع مراجعین رسانده شود.

    آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور 978 نفر است که 175 نفر ظرف روزهای گذشته بهبود یافته و 54 نفر هم فوت کرده‌اند.
    بیماری جدید کرونا با نام «کووید-19» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و تاکنون 75 هزار نفر را در این کشور مبتلا کرده و جان 2 هزار و 663 تن را گرفته است.
    این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا 2 هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان نبینند.
    تاکنون 6 نمونه از ویروس کرونا در جهان کشف شده و با این مورد آخر، تعداد آنها به هفت مورد رسیده‌ است؛ این ویروس جزو خانواده بزرگی از ویروس‌هاست که از سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود؛ این ویروس در معمولی‌ترین حالت باعث سرماخوردگی می‌شود و نشانه‌های ابتلا به آن در انسان تب، سرفه و تنگی نفس است.
    کرونا مثل سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمن می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون بیشتر از سه درصد مبتلایان نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط