فونیکسریمکسبهتام

مه و کاهش دید رانندگان در محورهای کوهستانی خراسان شمالی

عصر خودرو- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: وجود مه غلیظ در گردنه‌های اسدلی و امین الله در جنوب و غرب بجنورد، باعث کاهش دامنه دید رانندگان خودروهای عبوری شده است.

مه و کاهش دید رانندگان در محورهای کوهستانی خراسان شمالی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ علیرضا حسین زاده روز دوشنبه اظهار داشت: هم اینک در گردنه اسدلی در محور بجنورد - اسفراین و گردنه امین الله در محور بجنورد - آشخانه شاهد بارندگی و مه غلیظی هستیم.
    وی افزود: این امر باعث شده که دید رانندگان در این 2 گردنه به میزان نسبتاً زیادی کاهش پیدا کند.
    سرهنگ حسین زاده خاطرنشان کرد: در این راستا از رانندگان تقاضا می‌شود با نهایت احتیاط رانده و با نزدیک شدن به تاریکی هوا حتماً چراغ های مه شکن خودرو را روشن کرده و سرعت مطمئنه را مد نظر داشته باشند.
    وی یادآور شد: اکنون در بیشتر محورهای استان شاهد بارش باران و لغزندگی جاده‌ها هستیم که این امر نیز رعایت بیشتر احتیاط و نکات ایمنی را از سوی رانندگان برای داشتن سفری ایمن می طلبد.

    اداره کل هواشناسی خراسان شمالی پیشتر اعلام کرده بود که ورود سامانه‌ ای بارشی به استان از روز دوشنبه موجب بارش‌ برف و باران و کاهش محسوس دما در نقاط مختلف استان می‌شود که اوج فعالیت این سامانه از اواسط دوشنبه تا سه شنبه هفته جاری است و وزش باد شدید در جنوب و غرب استان و مه گرفتگی از جمله پیامدهای این سامانه بارشی خواهد بود و به دنبال آن دمای هوا تا 14 درجه کاهش می یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط