فونیکسریمکسبهتام

ایران خودرو دیزل از تجهیز و تحویل ۶۳ آمبولانس جدید در هفته آینده خبر داد

عصر خودرو- محمد زالی مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: ۶۳ آمبولانس جدید با ترخیص از گمرک و رعایت استاندارد‌های روز در حال تجهیز و آماده‌سازی برای تحویل به ناوگان وزارت بهداشت است.

ایران خودرو دیزل از تجهیز و تحویل ۶۳ آمبولانس جدید در هفته آینده خبر داد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، محمد زالی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز وزارت بهداشت به آمبولانس؛ 63 دستگاه آمبولانس مرسدس بنز که در گمرک باقی مانده بود، با همکاری وزارت صمت، گمرک و وزارت بهداشت ترخیص شده و هم‌اکنون در حال تجهیز است.

    وی با اشاره به اینکه آماده‌سازی و تجهیز این آمبولانس‌ها به طور عادی نزدیک به 28 روز زمان می‌برد، اعلام کرد: ما با همکاری و بسیج نیروی‌های مورد نیاز، این آمبولانس‌ها را در مدت 5 روز با استاندارد‌های مناسب آماده‌سازی و تحویل خواهیم داد.

    زالی در خصوص زمان تحویل این آمبولانس‌ها اعلام کرد: این آمبولانس‌ها در روز‌های شنبه و یکشنبه تکمیل خواهد شد و آنها را به وزارت بهداشت تحویل می‌دهیم.

    مدیرعامل ایران خودرو دیزل افزود: نیرو‌های ما در این ایام و حتی در روز تعطیل هم مشغول کار هستند تا هرچه سریعتر این آمبولانس‌ها آماده شده و نیاز هموطنان عزیزمان را برطرف کنیم و این موضوع گوشه‌ای از همکاری صنعت کشور در مبارزه با کرونا را نشان می‌دهد.

    وی با اعلام اینکه صنایع آمادگی لازم را برای خدمت‌رسانی و رفع نیاز مردم دارد، خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در حال تلاش برای آن هستیم ما را به یاد ایام دفاع مقدس می‌اندازد که همه نیرو‌ها در کنار یکدیگر بسیج شدند و حالا امروز هر نیازی که ستاد مبارزه با کرونا در بخش صنعت و ناوگان حمل و نقل بهداشت کشور نیاز دارد ما آمادگی داریم تا با تمام ظرفیت‌ و نهایت سرعت در کنار آنها باشیم.

    محمد زالی همچنین، فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رعایت موارد بهداشتی  در کنار توسل به دعای زیبای امام سجاد (ع) را تایید مسیر تعیین شده از سوی ستاد پیشگیری از کرونا در کشور دانست و اعلام کرد که در این راستا همکاران من در گروه صنعتی ایران خودرو دیزل، دست به این کار جهادی زدیم و امیدواریم که با استعانت از امیر مومنان علی بن ابیطالب (ع)، این آمبولانس‌ها بتوانند در سلامت و عافیت هموطنان ما موثر باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو