فونیکسریمکسبهتام

دستکش در پمپ بنزین‌ها باید توزیع شود

عصر خودرو- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه یکی از عوامل انتقال کروناویروس نازل‌های سوختگیری در جایگاه‌هاست، گفت: در پی اطلاعیه‌ای فوری دستورالعمل‌های لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس به مالکان و متصدیان مجاری عرضه سوخت‌رسانی منطقه همدان ابلاغ شده است.

دستکش در پمپ بنزین‌ها باید توزیع شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱:۰۰

    به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، امین روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در راستای پیشگیری از آلودگی شهروندان به کروناویروس، به خبرگزاری ایسنا گفت:

    قویاً به مالکان مجاری عرضه سوخت تأکید شده تا ضمن حصول اطمینان از سلامت جسمی اپراتور‌های جایگاه و عدم ابتلا ایشان به کروناویروس، دستکش یکبار مصرف به تعداد کافی در کنار تمامی تلمبه‌ها و سکو‌ها در دسترس مشتریان و رانندگان قرار دهند.

    در صورت عدم رعایت موارد فوق، مالکان و بهره برداران و اداره کنندگان جایگاه‌ها باید پاسخگوی ناظران بهداشتی و قضایی و مراجع ذیصلاح باشند.

    اهمیت منابع انسانی سازمان‌ها در تحقق اهداف و نیل به توسعه پایدار بیش از هر زمان دیگری مهم جلوه کرده و از این رو نقش واحد‌هایی اعم از بهداشت ایمنی و محیط زیست و حراست در زمینه اطلاع‌رسانی در فضای حقیقی و مجازی بی‌بدیل و انکارناپذیر است.

    تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده شامل محلول ضدعفونی سطوح و دست، الکل، ماسک، دست‌کش و لیوان یک‌بار مصرف و دستگاه تب سنج دیجیتال و توزیع آن با دربردارندگی تمامی کارکنان واحد‌های اداری و عملیاتی از جمله اقدامات منطقه بوده است.

    اسپری مواد ضدعفونی روی میزکار، دستگیره‌ها و سطوحی که بیشترین تماس افراد با آن‌ها صورت می‌گیرد، انجام تست حرارت سنج بدن افراد وارد شده به سازمان در مبادی ورودی ادارات و به ویژه انبار‌های نفت منطقه بخشی از اقداماتی است که برای حفظ سلامتی کارکنان و دیگر همشهریان بوده که با دقت درحال انجام است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط