فونیکسریمکسبهتام

آمادگی برای اعمال محدودیت سفر با حمل و نقل عمومی

عصر خودرو- درپی تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با کرونا برای اعمال محدودیت در ورودی و خروجی‌های استان‌های درگیر کرونا، مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد که برای اجرای مصوبات ستاد مرکزی کرونا آماده اعمال محدودیت در زمینه سفرهای مردم با وسایل حمل و نقل عمومی هستیم اما هنوز ابلاغیه‌ای در این زمینه نداشتیم.

آمادگی برای اعمال محدودیت سفر با حمل و نقل عمومی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، درپی شیوع ویروس کرونا در کشور، علی ربیعی، سخنگوی دولت نهم اسفند ماه امسال در قالب رشته توئیتی اعلام کرد که در جلسات ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت در ورودی و خروجی‌های استان‌های درگیر و رفت و آمدهای غیر ضروری اعمال می‌شود و در همین زمینه محدودیت تردد برای مسافران غیربومی به استان‌های گیلان و مازندران اعمال شد و در این راستا از وارد شدن ماشین‌های پلاک شخصی غیر بومی به این دو استان جلوگیری به عمل آمد.

    در همین راستا داریوش باقرجوان مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای سفرهای مردم با وسایل حمل و نقل عمومی محدودیت ایجاد شده است یا خیر؟ به ایسنا گفت: تاکنون تکلیف و مصوبه‌ای در این زمینه از سوی ستاد مرکزی کرونا ابلاغ نشده است اما همه تاکیدات و مصوبات این ستاد اجرا خواهد شد و آمادگی کامل برای اجرایی کردن آنها در سازمان راهداری وجود دارد.

    وی با تاکید بر اینکه مردم در شرایط کنونی باید از سفرهای غیر ضرور اجتناب کنند، گفت: در شرایط کنونی که همه مسئولان تاکید دارند برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا باید در خانه‌های خود بمانند و از سفرهای غیر ضرور اجتناب کنند از مردم می‌خواهیم تا سفرهای خود را به حداقل ممکن و حتی صفر برسانند و در این شرایط با ماشین شخصی یا وسایل حمل ونقل عمومی به استان‌های مختلف به ویژه گیلان و مازندران سفر نکنند.

    باقرجوان ادامه داد: اگر مصوبه‌ای در زمینه محدودیت سفرهای مردم غیر بومی با وسایل حمل و نقل عمومی به استان‌های مازندران و گیلان ابلاغ شود آن را به سرعت اجرایی خواهیم کرد. چرا که واقعا باید از هر گونه سفر جلوگیری کرد.

    وی اعلام کرد: همه دستورالعمل‌های اعلام شده برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بخش حمل و نقل عمومی لازم الاجراست و همه ادارات راهداری در استان‌های کشور بر اجرایی شدن دقیق این دستورالعمل‌ها نظارت می‌کنند که می‌توان به ضد عفونی وسایل حمل و نقل عمومی و اجرای الزامات اعلام شده دیگر در این زمینه اشاره کرد.

    مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: همچنین با نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی غربالگری مسافران، ورودی و خروجی در ترمینال‌های استان‌های مختلف باید انجام شود که این اتفاق هم اکنون نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو