فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد:

صدور اینترنتی حواله لاستیک ناوگان برون‌ شهری

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از صدور اینترنتی حواله لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برون‌ شهری خبر داد و گفت: این تصمیم در راستای کاهش مراجعه حضوری و مقابله با کروناویروس اتخاذ شده است.

صدور اینترنتی حواله لاستیک ناوگان برون‌ شهری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: بر اساس آنچه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به ما اعلام کرده و بر اساس تدابیر اتخاذ شده در زمینه مقابله با کروناویروس و برای کاهش مراجعات حضوری رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای برون شهری، قرار است تا حواله لاستیک ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به صورت غیر حضوری و اینترنتی صادر شود.

    وی افزود: با توجه به ضرورت کاهش مراجعه حضوری مالکان ناوگان سنگین و نیمه سنگین حمل و نقل جاده‌ای برای دریافت حواله لاستیک و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سامانه اینترنتی صدور حواله لاستیک راه‌اندازی شده است تا مالکان این خودروها بتوانند به سهولت نسبت به تهیه حواله موردنظر اقدام کنند.

    بهرامی‌نیا خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به این سامانه به نشانی http://tirehavaleh.rmto.ir  درخواست خود را ثبت و حواله لاستیک را دریافت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط