فونیکسریمکسبهتام

آغاز تولید وانت جدید ایران خودرو نیمه دوم امسال

عصرخودرو : شرکت ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و توسعه سهم خود در بازار وانت جدید ی به بازار عرضه خواهد کرد .

آغاز تولید وانت جدید ایران خودرو نیمه دوم امسال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷:۲۳
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، مهندس میر جواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در کیفیت و توسعه محصول با بیان این مطلب گفت : این وانت جدیدباکد (پی. یو. وان. ) قرار است درنیمه دوم سال جاری به خطوط تولید ایران خودرو بپیوندد.



    وی افزود: این وانت جدید که بر پایه پلتفرم 405 ساخته می شود، در مرحله طرح و توسعه و تدارک قطعات جدید است.



    مهندس سلیمانی افزود: بعد از انجام آزمون های گوناگون که در دست تدوین است، این محصول در بهمن ماه سال جاری، وارد چرخه تولید خواهد شد.



    وی ، موتور این محصول را نسخه بهبود یافته موتور او اچ وی جی به نام او اچ وی جی 2 نام برد که 1700 سی سی پایه گاز سوز و از استاندارد آلایندگی یورو 4 برخوردار است.



    قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو ، کاهش مصرف سوخت را از جمله مزایای این موتور بر روی وانت جدید برشمرد و افزود: تغییراتی روی مانیفولد و کنیستر انجام شده که کاهش قابل توجه مصرف سوخت را در پی دارد.



    وی وزن خودرو با سرنشین و بار را کمتر از دو تن ذکر کرد که 1100 کیلوگرم آن وزن خودرو است و افزود: این محصول استانداردهای 55گانه اجباری را تامین می کند و مخازن سوخت آن زیر اتاق بار نصب می شود.



    مهندس سلیمانی در مورد نصب موتورهای دیگر روی این وانت گفت: به منظور سهولت حرکت در وضعیت بار سنگین، قوای محرکه در خودروهای باری حتما باید دیفرانسیل عقب باشد و در حال حاضر تنها موتور دیفرانسیل عقب ما او اچ وی جی است.



    وی اظهار داشت: نمونه وانت جدید دو سال پیش به نمایندگی های ایران خودرو معرفی و بر اساس نظرات نمایندگان، بهبودهایی در حجم اتاق بار ایجاد شد.



    قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو ، فضای بهتر کابین، کولر، فرمان هیدرولیک و ای. بی. اس. را از جمله امکانات وانت جدید عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه زمان بندی، سال آینده 30 هزار دستگاه از این محصول تولید خواهد شد.




    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو