فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس کشور خبر داد:

کاهش ۶۵ درصدی تلفات و تصادفات جاده‌ای در نوروز امسال

عصر خودرو- رئیس پلیس کشور گفت: تلفات و تصادفات جاده‌ای از ۲۵ اسفند تا پایان روز گذشته (۱۲ فروردین) حدود ۶۵ درصد نسبت به سال گذشته در همین مدت کاهش یافته است.

کاهش ۶۵ درصدی تلفات و تصادفات جاده‌ای در نوروز امسال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اظهار کرد: خوشبختانه با رصدهای صورت گرفته از دوربینهای این مرکز و دریافت گزارشها از سطح کشور، در هیچ نقطه‌ای تجمعی وجود ندارد و ترددها در سطح شهرها و جاده‌ها به طور چشمگیری کاهش داشته که امیدواریم این روند تا پایان امروز و حتی روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

    رئیس پلیس کشور افزود: تلفات و تصادفات جاده‌ای از 25 اسفند تا پایان روز گذشته (12 فروردین) حدود 65 درصد نسبت به سال گذشته در همین مدت کاهش یافته که این روند نشان‌دهنده رعایت مردم و اهتمام آنها به انجام توصیه‌ها، پروتکلها و دستورالعملهای ارائه شده توسط پلیس و نیز ستاد ملی مقابله با کرونا است.

    وی درباره معدود افرادی که به توصیه‌ها توجه نمی‌کنند، گفت: با مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا، این افراد مبلغ 500 هزار تومان جریمه نقدی می‌شوند و درصورت عدم توجه به تذکرات پلیس، توقیف یک ماهه خودرو در دستور کار خواهد بود.

    این مقام ارشد انتظامی از همکاری مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی تقدیر و تشکر و عنوان کرد: خوشبختانه مردم فهیم و بافرهنگ کشور با درک شرایط موجود برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان نقش به‌سزایی در شکستن زنجیره انتقال کرونا ایفا کرده‌اند.

    گفتنی است سردار اشتری در این بازدید از طریق ویدئو کنفرانس با چندین استان ارتباط برقرار و ضمن دریافت گزارشهای آنها توصیه و دستورهای لازم را به آنها صادر کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط