فونیکسریمکسبهتام

کروز در سال گذشته بیش از ۱میلیون و ۲۰۰هزار چراغ به بازار عرضه کرد

عصر خودرو- شرکت صنایع تولیدی کروز، کلیه چراغ های تولیدی خود را با استفاده تکنولوژی های نوین و روز دنیا طراحی و بومی سازی کرده و در سال گذشته بیش از یک میلیون و دویست هزار چراغ تولید و به بازار عرضه کرد.

کروز در سال گذشته بیش از ۱میلیون و ۲۰۰هزار چراغ به بازار عرضه کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از اقتصادآنلاین، کروز در شرایط تحریم ها و التهابات ارزی سال گذشته توانست با اتکا به دانش و تخصص مهندسان و نخبگان کشور از این چالش عبور کند و میزان تولیدات و کیفیت محصولات خود را ضمن داخلی‌سازی آن ها افزایش دهد که این موضوع منجر به تولید بیش از یک میلیون و دویست هزار چراغ در سال گذشته  شد.

    این محصول از قطعات متعددی تشکیل شده که با داخلی سازی ماشین آلات، جیگها و فیکسچرها توسط بخش تکنولوژی تولید کروز، عوامل اصلی در ساخت چراغ مانند تزریقات پلاستیکی،BMS ، دایکست، لاک زنی، پوشش دهی آلومینیوم، مونتاژ، اکثریت مواد پلاستیکی، بردها و ماژول های الکترونیکی، دسته سیم ها و لامپ گیرها، اقلام فلزی و استانداردی و... نیز بومی سازی شده است.

    مواد اولیه مورد استفاده در تولید چراغ های کروز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که با به کارگیری ماشین آلات نوین و پیشرفته کره ای با معیارهای جهانی، سبب افزایش کیفیت این محصول شده است.  در تولید چراغ ها تجهیزات با تکنولوژی جدید، های تک و نیمه رباتیک به کار گرفته شده است. سالن تولید این قطعه مجهز به اتاق تمیز با فیلترهای هپا است که توانایی جذب ذرات کوچکتر از 3میکرون را دارد و در آن از کوره های مادون قرمز، ماورای بنفش و ربات های لاک زنی، چسبکاری شش محوره و همچنین تکنولوژی نوین آبکاری در خلا پلاسما استفاده شده که سبب افزایش کیفی و حذف ذرات معلق بر سطح و داخل چراغ ها می شود. بر روی همه ی چراغ ها پس از تولید دو تست کنترل روشنایی نور و نفوذ آب صورت می گیرد و سپس تحویل بازار می شود که نشان دهنده ی کیفیت بالای این محصول است.

    کروز در تامین گستره ی عظیمی از چراغ خودروهای داخلی ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو و گروه بهمن نقش بسزایی دارد و یکی از تامین کننده های اصلی نیازهای صنعت خودروسازی کشور در این خصوص است. انواع چراغ های تولیدی این بنگاه اقتصادی در بازه وسیع خودروهای داخلی از قبیل پژو پارس، 206 و 207 صندوقدار و هاچ بک، رانا، سمند، تیبا، ساینا، کوئیک و... مورد استفاده قرار می گیرد.

    این شرکت پروژه طراحی، ساخت قالب ها و تولید انواع چراغ های مربوطه در خودروهای شاهین، کوییک، شیلر و رانای سال را در دست طراحی و تولید دارد که با کسب استاندارد های نهایی لازم در سال جاری به تولید انبوه خواهند رسید. علاوه بر آن کروز در سال جدید قصد دارد تا همه ی ماژول های LED انواع چراغ های تولیدی خود و تنظیم کننده های سطح چراغ های جلو را بومی سازی کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو