فونیکسریمکسبهتام

صدور ۴۶۰ برگ جریمه نیم میلیونی در البرز

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور البرز در خصوص اجرای طرح ممنوعیت ورود افراد غیربومی به استان و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفین و توقیف یک ماهه خودرو گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا ۱۵ فروردین بیش از ۴۶۰ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند و ۱۴ خودرو هم به مدت یک ماه توقیف شد.

صدور ۴۶۰ برگ جریمه نیم میلیونی در البرز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ غلامعلی شرق با اشاره به کاهش آمار تصادفات فوتی در نوروز امسال اظهار کرد : نوروز امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش محسوس حجم تردد خودروها در مسیرهای درون و برون شهری البرز بوده‌ایم.

    وی ادامه داد: این کاهش تردد به علاوه افزایش رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم باعث شده در نوروز امسال شاهد کاهش 80 درصدی تصادفات فوتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل باشیم.

    شرق ادامه داد: با توجه به خلوتی خیابان و معابر که به واسطه در خانه ماندن مردم و اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل شاهد آن هستیم، از رانندگان به ویژه موتورسواران درخواست می‌شود سرعت مطمئنه را رعایت کنند و خلوت بودن معابر را عاملی برای تخطی از سرعت مجاز تلقی نکنند تا کمتر شاهد بروز تصادف در استان باشیم.

    این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه اجرای طرح زوج و فرد از منزل تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه زمان آغاز فعالیت ادارات اغلب هفت و نیم صبح است، آغاز این طرح از ساعت 9 صبح لحاظ شده است.

    وی توضیح داد: بدون شک برخی افراد مثل کادر بهداشت و درمان، کارمندان بانک و... در این روزها ناچار به استفاده از خودروی شخصی برای رفتن به محل کار هستند و برای پیشگیری از شیوع کرونا ترجیح می‌دهند از تاکسی استفاده نکنند.

    وی ادامه داد: ما در زمان اجرای این طرح و اعمال قانون قادر به تشخیص افرادی که برای رفتن به محل کار ناچار به استفاده از خودروی شخصی هستند نیستیم، بنابراین این افراد می‌توانند پس از پایان طرح به همراه مستندات مکتوب خود به اداره اجراییه پلیس راهنمایی و رانندگی استان مراجعه کنند تا پس از بررسی مستندات، در مورد بخشودگی جرایم تصمیم گیری شود.

    شرق در خصوص اجرای طرح ممنوعیت ورود افراد غیربومی به استان و جریمه 500 هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو برای متخلفین گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا 15 فروردین بیش از 460 خودرو جریمه 500 هزار تومانی شدند و 14 خودرو هم به مدت یک ماه توقیف شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو