فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور خبر داد:

ابلاغ طرح الزامات فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان تاکسیرانی شهری کشور

عصر خودرو- مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از ابلاغ طرح" الزام فاصله گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار در ناوگان تاکسیرانی شهری کشور" مستند به راهنمای گام دوم مبارزه با کرونا ویروس، مصوب وزارت بهداشت خبر داد.

ابلاغ طرح الزامات فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان تاکسیرانی شهری کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مرتضی ضامنی اظهارکرد: پروتکل گام دوم مبارزه با کرونا ویروس، مصوب وزارت بهداشت و الزامات فاصله گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار در ناوگان تاکسیرانی‌های شهری کشور به سازمانهای تاکسیرانی ابلاغ شد.

    وی افزود: در طرح فاصله گذاری اجتماعی، رانندگان موظفند در تاکسی‌های درون شهری حداکثر تعداد 3 نفر مسافر سوار کنند.

    مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در رابطه با غربال گری و مراقبت از گروه‌های آسیب پذیر گفت: باید نسبت به غربالگری رانندگان و مسافران به صورت مستمر اقدام لازم به عمل آید و رانندگان از سوار کردن مسافرین دارای علائم خودداری نمایند، همچنین از فعالیت افرادی که دارای علائم بیماری می‌باشند جلوگیری بعمل خواهد آمد.

    وی با بیان اینکه استفاده از تجهیزات حفاظت فردی مانند دستکش، ماسک و مواد ضد عفونی توسط رانندگان الزامی است، ادامه داد: دستگاه های متولی تامین این محصولات باید نیاز حوزه حمل و نقل عمومی شهری کشور را در چارچوب الزامات تعریف شده تامین نمایند تا بتوان نسبت به اجرایی کردن این موارد اقدام لازم را به عمل آورد. همچنین در شهرهای دارای زیر ساخت های پرداخت الکترونیک، دریافت و پرداخت کرایه باید به صورت غیر نقدی و به صورت الکترونک انجام شود.

    بر اساس گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، ضامنی در پایان خاطر نشان کرد: پیامهای آموزشی –بهداشتی با محتوای چگونگی رفتار رانندگان در مقابله با کرونا ویروس در قالب پیامک، اینفوگرافی، پوستر و کلیپ تهیه و ارسال و به صورت دوره ای توسط این اتحادیه در اختیار تاکسیرانی ها قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو