فونیکسریمکسبهتام

جلوگیری از ورود ۴۰۰۰ خودرو پلاک شهرستان به استان تهران

عصر خودرو- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اعلام کرد: پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورود ۴ هزار و ۶ دستگاه خودروی پلاک شهرستان به تهران از مبادی ورودی شرق استان جلوگیری شد.

جلوگیری از ورود ۴۰۰۰ خودرو پلاک شهرستان به استان تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سردار کیومرث عزیزی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در6 نقطه از مبادی شرق استان تهران در حال اجراست و طی مدت اجرای این طرح، 4 هزار و 6 خودرو پلاک شهرستان از ورود به استان تهران منع شده و به مبداء حرکت بازگردانده شدند.

    وی همچنین از اعمال 130 فقره جریمه 500 هزار تومانی برای خودورهای متخلف خبر داد و افزود: طی این مدت 17 دستگاه خودرو که به تذکرات عوامل انتظامی توجه نکرده و تخلف محرز انجام دادند توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
    عزیزی اظهار کرد: با توجه به کاهش میزان تردد خودروها در مسیرهای مواصلاتی شرق استان تهران، میزان تصادفات منجر به جرح و فوت در محورهای مواصلاتی شرق 61 درصد کاهش یافته و از میزان تلفات در محورهای درون شهری نیز 71 درصد کاسته شد.
    وی تصریح کرد: مجموع تصادفات و تلفات جاده‌ای در محورهای درون شهری و برون‌شهری شرق استان تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز 55 درصد کاهش یافته است.
    فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به محدودیت فعالیت صنوف غیرضروری در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: طی مدت اجرای این طرح، 2 هزار و 27 مورد بازدید از صنوف انجام شد که برای 763 واحد اخطاریه صادر و 600 واحد متخلف نیز پلمب شدند.
    وی همچنین از پوشش تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و اماکن تاریخی توسط نیروی انتظامی خبر داد و افزود: با همکاری بسیار مناسب مردم شرق استان تهران با پلیس، شاهد کمترین حضور مردم در این اماکن بودیم که نمود عینی این موضوع را می‌توان در روز طبیعت مشاهده کرد که بیش از 99 درصد از مردم از حضور در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شرق امتناع کردند.
    فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو