فونیکسریمکسبهتام

هوندا کارخانه خود در ووهان چین را بازگشایی کرد

عصر خودرو- شرکت خودروسازی هوندای ژاپن با گرفتن تست دمای بدن از کارگران و درخواست برای فاصله گرفتن بیش از یک متر از یکدیگر کارخانه خود در ووهان چین را راه‌اندازی کرد.

هوندا کارخانه خود در ووهان چین را بازگشایی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، شرکت خودروسازی هوندا ژاپن کارخانه خود در ووهان چین که نقطه اصلی پیدایش و شیوع ویروس کرونا در چین و جهان به شمار می‌رفت را بازگشایی کرد. این شرکت از کارگران تست دمای بدن گرفته و با نصب پوسترهایی از آنها خواسته است تا فاصله بیش از یک متر با یکدیگر را رعایت کنند.

    این کارخانه که خط تولید مشترک هوندا با خودروسازی دانگ فنگ چین است، در اواخر ماه ژانویه و به دستور مقامات ووهان در راستای تلاش‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود.

    لی شیکو آن، یکی از مقامات ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خط تولید هوندا و دانگ فنگ می‌گوید: این کارخانه فعالیت خود را در 11 مارس و به صورت محدود آغاز کرده بود و ما حالا به طور کامل فعالیت خود را به سطوح قبل از شیوع ویروس کرونا باز گردانده‌ایم.

    از کارگران خواسته شده است تا اعلام کنند در زمان اپیدمی ویروس کرونا و تعطیلی کارخانه در کجا قرار داشته‌اند.

    لی تاکید کرد: در حال حاضر 98 درصد از 12 هزار کارگر کارخانه هوندادانگ فنگ در ووهان به محل کار خود بازگشته و این کارخانه در تلاش است تا با اضافه کاری کارگران تولید از دست رفته خود را جبران کند.

    این مقام کارخانه هوندا افزود: ‌ما مشتریان زیادی داریم که منتظر عرضه خودروهای ما هستند، بنابراین ما از کارگران خواسته‌ایم تا هر کدام یک ساعت و نیم بیشتر کار کنند.

    بر اساس بنری که از سقف کارخانه آویزان شده است، هدف گذاری کنونی مدیران آن تولید روزانه هزار و 237 دستگاه خودرو است که 17 درصد نسبت به هزار و 60 دستگاه تولید معمول این کارخانه بالاتر است.

    مقامات دولتی چین از امروز مجوز خروج مردم از شهر ووهان و از سرگیری مسافرت‌های بین شهری از این شهر صنعتی را صادر کردند و امروز نقطه عطفی در مبارزه چین با شیوع ویروس کرونا به شمار می‌رود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو