فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای شهر تهران:

حناچی به دلیل اجرای طرح ترافیک در روز گذشته تذکر گرفت

عصر خودرو- عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخی از اقدامات در معاونت حمل‌ونقل شهرداری مانند طرح ترافیک بدون هماهنگی با شورای شهر صورت گرفته است،‌ گفت: ممکن است این موضوعات منجر به طرح سؤال از شهردار شود.

حناچی به دلیل اجرای طرح ترافیک در روز گذشته تذکر گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در دویست و هشتمین جلسه شورای شهر درباره موضوع کرونا در پایتخت اظهار داشت: نیروهای خدمات شهری اقدامات زیادی در جهت مقابله با کرونا انجام می‌دهد که غربالگری سلامت آنها بسیار حائز اهمیت است. اینکه چگونه این غربالگری انجام گرفته و آیا به طور کلی مدنظر بوده است یا خیر باید در اولویت شهرداری باشد.

    وی افزود: حوزه‌های مختلفی از جمله معاونت حمل‌ونقل نیز با موضوع کرونا همراه بوده و اخیراً تصمیمات ترافیکی گرفته می‌شود که فشار و شرایطی سخت برای موضوع‌های دیگر از جمله خدمات شهری فراهم می‌کند و باید به صورت ویژه متناسب و هماهنگ این اقدامات مدنظر باشد.

    این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در وضعیت بحرانی ایجاد شده ناشی از کرونا اقداماتی در معاونت حمل‌ونقل انجام شده است از جمله اجرای طرح ترافیک که ممکن است این مسأله منجر به طرح سؤال از شهردار شود و ما در این زمینه تذکر می‌دهیم.

    فخاری گفت: تا قبل از اسفند سال پیش در دنیای دیگری زندگی می‌کردیم با مبناهای متفاوت ولی الان شرایط فرق کرده و باید بر اساس وضعیت کنونی پیش رفت.

    وی خاطرنشان کرد: مظاهریان معاون برنامه‌ریزی شهردار باید سناریوی جدیدی برای تهران در این شرایط تعریف کند و بودجه و اعتبارات بر اساس این سناریوها تخصیص داده شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط