فونیکسریمکسبهتام

انسداد ۱۴ جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب

افزایش تردد در آزادراه کرج- تهران

عصر خودرو- مقام مسئول مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در شبانه روز گذشته، تردد در جاده‌ها نسبت به روز قبل ۵.۳ درصد افزایش دارد، گفت: در این مدت آزادراه کرج- تهران و کرج- قزوین پرترددترین جاده‌های کشور بود.

افزایش تردد در آزادراه کرج- تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آحخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها و محورهای مواصلاتی اظهار داشت:‌در حال حاضر طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک در اغلب جاده‌ها روان است.

    وی افزود: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا فقط ورود افراد بومی و ساکن هر استان طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو به آن استان، مجاز است.

    *بازگشایی محور کندوان و باران در جاده‌های چهار استان

    مسئول سالن عملیاتی مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به اینکه محور کندوان روز گذشته بازگشایی شد، گفت:‌درحال حاضر تردد در محورهای فیروزکوه، هراز، کرج- چالوس، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت در مسیر رفت و برگشت روان است و بارش خاصی در این محورها نداریم.

    محرابی‌نیا اظهار داشت: دوربین‌های نظارت تصویری بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، بوشهر و هرمزگان، نشان می‌دهد.

    * افزایش 5.3 درصدی ترددها

    وی گفت: طبق اطلاعات بیش از 700 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2314 دستگاه ترددشمار، کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 5.3 درصد افزایش دارد و در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

    * آزادراه کرج- تهران پرترددترین جاده کشور 

    مسئول سالن عملیاتی مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد:‌در شبانه روز گذشته آزادراه کرج- تهران با 105 هزار و 560 تردد پرترددترین جاده کشور بود و پس از آن آزادراه‌های کرج- قزوین و تهران- کرج پرترددترین جاده‌ها بود.

    *انسداد 14 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب

    محرابی‌نیا اظهار داشت: در حال حاضر 14 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب مسدود است که در این باره می‌توان به محورهایی نظیر قزوین- همدان، بجنورد- آشخانه، رودبار- قلعه‌گنج، رودبار- کهنوج، جاده خرم‌آباد- پلدختر، محور سروآباد- پاوه، جاده پونل- خلخال و منطقه 4 آزادراه تهران- شمال اشاره کرد.

    وی گفت: منطقه یک آزادراه تهران- شمال هر روز از ساعت 19 تا 7 روز بعد به دلیل اجرای عملیاتی نصب سامانه‌های مدیریت راه، پایش تصویری و سیستم‌های هوشمند تاسیسات تونل‌ها مسدود است و تردد از محور جایگزین هراز، فیروزکوه و کندوان انجام می‌شود.

    مسئول سالن عملیاتی مرکز مدیریت راه‌ها افزود:‌همچنین در آزادراه کرج- قزوین و بالعکس تا 20 خرداد 99 روزهای شنبه تا سه‌شنبه غیر از ایام تعطیلات رسمی از ساعت 8 تا 16 به دلیل اجرای عملیات جمع‌آوری گاردریل و نصب نیوجرسی در کیلومتر 10 تا 17 تردد با رعایت جوانب ایمنی انجام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط