فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ایران خودرو با تاکید بر ایجاد محیط کار امن در برابر کرونا:

فراتر از پروتکل مصوب وزارت بهداشت عمل کرده ایم

عصر خودرو- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: اقدامات و تمهیدات متعددی برای ایجاد محیط کار امن در ایران خودرو انجام شده است. به گفته نمایندگان وزارت بهداشت، ایران خودرو فراتر از پروتکل های مصوب وزارت بهداشت در مقابله با بیماری کرونا عمل کرده است.

فراتر از پروتکل مصوب وزارت بهداشت عمل کرده ایم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، فرشاد مقیمی از تامین برخی اقلام بهداشتی و محافظتی و تحویل به وزارت بهداشت و همچنین تولید ماسک بهداشتی خبر داد و گفت: این بخشی از مسئولیت های اجتماعی ایران خودرو برای کمک به کادر بهداشت و درمان کشور بوده است.
    مقیمی افزود: تمهیدات متعددی برای حفظ سلامت کارکنان انجام شده و هیچ کوتاهی برای تامین شرایط و محیط کار امن نشده، هر آنچه می شود در خانه برای ایجاد فضای امن در مقابله با بیماری کرونا انجام داد برای حضور ایمن همکاران انجام می دهیم.
    وی ادامه داد: یکی از شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو تاکنون 392 هزار ماسک تولید کرده و در اختیار شرکت های مختلف قرار داده است، این ماسک ها مورد استفاده کارکنان ایران خودرو نیز قرار می گیرد. بسته های بهداشتی را نیز برای کارکنان و خانواده آنان تهیه و ارایه کرده ایم.
    مقیمی رصد و پایش سلامت کارکنان و خانواده آنان را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: کارکنانی که دارای بیماری زمینه ای هستند از اسفندماه سال گذشته مجوز ورود به شرکت را نداشته اند.
    همچنین مادران دارای فرزند کم تر از 16 سال و یا دارای فرزند معلول نیز از حضور در محل کار معاف هستند.
    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضد عفونی و پاکسازی تمامی معابر و سالن های تولیدی به صورت سه بار در هر روز را از دیگر اقدامات ضد کرونایی این خودروساز دانست و گفت: ساعت صرف وعده غذایی کارکنان با جداسازی آنان با پوشش نایلونی به منظور کاهش تماس و ارتباط را افزایش داده ایم.
    وی اظهار امیدواری کرد: در سال جاری بتوانیم ضمن حفظ سلامت کارکنان و خانواده آنان به اهداف تعیین شده تولید نیز دست یابیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو