فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران خبر داد:

آغاز بکار مراکز تعویض پلاک شرق تهران با اعمال طرح زوج و فرد پلاک از شنبه

عصر خودرو- سرهنگ سلیمانی از آغاز بکار مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی شرق استان تهران با اعمال طرح زوج و فرد پلاک از روز شنبه خبر داد.

آغاز بکار مراکز تعویض پلاک شرق تهران با اعمال طرح زوج و فرد پلاک از شنبه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس راهور شرق استان تهران  اظهار کرد: مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی شرق استان تهران با آمادگی کامل از تاریخ 6 اردیبهشت 99 با اعمال طرح زوج و فرد پلاک و با اجرای دقیق مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا، بازگشایی می‌شوند.

    رئیس پلیس راهور شرق استان تهران با بیان اینکه ارائه خدمات برابر مقررات و با لحاظ شرایطی است، گفت: رعایت طرح زوج و فرد برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک الزامی بوده و باید توسط مراجعین رعایت شود، همچنین مراجعه کنندگان باید در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و انجام امور مربوطه صبر و شکیبایی لازم را داشته باشند.

    او ادامه داد: افرادی که عجله و ضرورتی برای تعویض پلاک خودرو ندارند می‌توانند در هفته‌های بعد از بازگشایی به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند. همچنین تمام مراجعه کنندگان موظفند از وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک و دستکش در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی استفاده کنند.

    سرهنگ سلیمانی بیان کرد: برای جلوگیری از تجمع افراد در مقابل غرفه‌ها و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری، فضای مقابل باجه‌ها با استفاده از خط کشی و با فاصله یک متری جداسازی شده است، لذا متقاضیان ملزم به رعایت فاصله یک متری از یگدیگر هستند.

    رئیس پلیس راهور شرق استان تهران ادامه داد: صرفا خریدار و فروشنده مجاز هستند وارد مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی شوند و مراجعه کنندگان موظفند در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و یا به دفاتر خدمات خودرویی نوشت افزار مورد نیاز خود مانند خودکار را به همراه داشته باشند.

    او با بیان اینکه مراجعه کنندگانی که مهلت اعتبار وکالت نامه‌های آن‌ها به اتمام رسیده است، باید نسبت به تمدید اعتبار وکالت نامه‌ها اقدام کنند، گفت: مراجعه کنندگان در هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز یا Pos باید از تماس مستقیم با دکمه‌ها اجتناب کنند و از دستکش و یا دستمال کاغذی استفاده کنند.

    سرهنگ سلیمانی بیان کرد: نشستن در صندلی‌های انتظار، با رعایت فاصله‌های مشخص است.

    رئیس پلیس راهور شرق استان تهران افزود: امیدوارم که همشهریان عزیز به پروتکل‌های بهداشتی صادره ستاد مقابله با کرونا احترام گذاشته و برای سلامتی خود و سایرین در هنگام مراجعه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی نهایت ملاحظه را داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو