فونیکسریمکسبهتام

مشخصات فنی النترا ۲۰۲۱+ فیلم

عصر خودرو- هیوندای به تازگی از النترا ۲۰۲۱ با ظاهر و فناور‌های جدید رونمایی کرده است که علاوه بر ظاهر جدید، نوید اضافه شدن مدل هیبریدی به سبد محصولات این خودرو را می‌دهد.

مشخصات فنی النترا ۲۰۲۱+ فیلم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هیوندای به تازگی از النترا 2021 با ظاهر و فناور‌های جدید رونمایی کرده است که علاوه بر ظاهر جدید، نوید اضافه شدن مدل هیبریدی به سبد محصولات این خودرو را می‌دهد. اگر چه اغلب مشتریان هیوندای اکنون به کراس اوور‌های این شرکت، نظیر ونیو و سانتافه، تمایل پیدا کرده اند، اما سدان‌های جدید این شرکت مورد استقبال قرار گرفتند. النترای جدید برای جذب مشتری‌های بیشتر فناوری‌های جدیدی به کار برده است که در گذشته مختص به خودرو‌های لوکس‌تر این شرکت بود.

النترای جدید از بدنه بزرگ‌تر و طراحی اسپرت تری بهره می‌برد به طوری که فاصله طولی بین محور‌های آن به اندازه 2٫55 سانتی متر و طول خودرو به میزان 5 سانتی متر افزایش پیدا کرده است همچنین نسخه جدیدتر آن پهن‌تر و کوتاه‌تر شده است، اما شاید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب کند طراحی جدید چراغ‌ها و جلوپنجره در آن باشد.

در قسمت جلو از سبک جدید جلوپنجره‌های هیوندای استفاده شده که به صورت شبکه‌ای طراحی شده و کمی بزرگ‌تر از حالت معمول به نظر می‌رسد و دو چراغ LED کشیده در کنار آن قرار گرفته است.  در طراحی قسمت عقب هم ویژگی‌های جدیدی همچون شیشه شیب دار «طراحی فست بک» و چراغ‌های LED کشیده در عرض بدنه را شاهد هستیم.

برای اولین بار در مدل پایه‌ای النترا، از نمایشگر 8 اینچی با سیستم سرگرمی و قابلیت اتصال به اندروید اتو و اپل کارپلی استفاده شده است که در مدل‌های بالارده به 10٫3 اینچ افزایش پیدا می‌کند و نمایشگر دیگری با همین ابعاد در پشت آمپر دیجیتالی اضافه می‌شود.

مهم‌ترین اتفاق در بخش مشخصات فنی، اضافه شدن پیشرانه‌های هیبریدی است که با استفاده از پیشرانه 1٫6 لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی حدود 139 اسب بخار قدرت و 264 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند؛ همین موضوع باعث شده است تا مصرف سوخت مدل هیبریدی به 5٫6 لیتر در هر 100 کیلومتر برسد، اما در نسخه‌های معمولی تفاوت چندانی با نسخه قبلی دیده نمی‌شود.   سایر نسخه‌ها با پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر خطی تولید خواهند شد که 147 اسب بخار قدرت و 179 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و از جعبه دنده CVT بهره می‌برد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو