فونیکسریمکسبهتام

انتقاد یک عضو کمیسیون انرژی مجلس از تعلل دوماهه وزارت نفت در صدور کارت سوخت

عصر خودرو- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید در کوتاه ترین زمان، مراحل صدور کارت سوخت انجام شده و خلاء های موجود که موجب سرگردانی مردم شده، برطرف گردد.

انتقاد یک عضو کمیسیون انرژی مجلس از تعلل دوماهه وزارت نفت در صدور کارت سوخت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، احمد مرادی با انتقاد از تعلل دوماهه برای صدور مجدد کارت های سوخت، بیان کرد: تعلل در صدور کارت های سوخت یکی از ضعف های دولت است. متاسفانه از ابتدا نیز دولت اعتقادی به کارت های سوخت نداشت و با تدوین قانون، دولت مکلف به اجرای آن شد.

    وی در ادامه اظهار کرد: تاخیر در تحویل کارت های سوخت توجیهی ندارد چراکه بستر لازم برای اجرای کارت سوخت فراهم شده و تقریبا در سال 1385 با صرف هزینه میلیاردی این بستر فراهم شده بود. اما از سال 1385 تا سال 1397 دولت در اجرای این طرح تعلل داشت.

    این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: هدف این بود که کارت هایی چند منظوره تهیه شود که هم در قالب عابر بانک و هم در قالب کارت سوخت کارآیی داشته باشند. عدم علاقه دولت ها باعث شد تا در اجرای این طرح با ضعف هایی روبرو شویم.

    مرادی در پایان تاکید کرد: باید در کوتاه ترین زمان مراحل صدور کارت سوخت انجام شود و خلاء های موجود که موجب سرگردانی مردم شده از سوی وزارت نفت برطرف گردد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط