فونیکسریمکسبهتام

کشف خودرو سرقتی با پلاک جعلی

عصر خودرو- رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف یک دستگاه خودرو سواری پژو۲۰۶ سرقتی با پلاک جعلی در غرب تهران خبر داد.

کشف خودرو سرقتی با پلاک جعلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" علی محمدی" در تشریح این خبر گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ هنگام گشت زنی در حوالی شهرک گلستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 مشکوک و برای بررسی موضوع به راننده خودرو دستور توقف خودرو را صادر کردند.
    رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی با اشاره به اینکه راننده خودرو با مشاهده گشت انتظامی این پلیسی به سرعت خود افزوده و از محل متواری شد، گفت: پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران گشت انتظامی موفق شدند که خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند. 
    وی با اشاره به اینکه در بازرسی از داهل خودرو یک قبضه سلاح گرم کشف شد، افزود: ماموران برای بررسی بیشتر پلاک انتظامی خودرو را استعلام که در استعلام به دست آمده مشخص شد که خودرو جعلی بوده متعلق به فرد دیگری است.
    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه حتی متهم رنگ خورو را به طرز ماهرانه ای تغییر داده بود، گفت: متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت انتقال یافت.
    رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه تجقیاقت پلیسی برای کشف زوایای مختلف پرونده ادامه دارد، در پایان از شهروندان خواست: برای مقابله با سرقت خودرو خودروشان را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط