فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون قضایی مجلس:

قوه قضایه با قاطعیت به موضوع پیش فروش خودروها ورود کند

عصر خودرو- عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه شیوه فعلی پیش فروش خودروها غش در معامله و احجاف در حق مردم است، گفت: قوه قضایه و سازمان تغزیرات حکومتی با قاطعیت به موضوع پیش فروش خودروها ورود کنند.

قوه قضایه با قاطعیت به موضوع پیش فروش خودروها ورود کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری خانه‌ملت، بهمن طاهرخانی با اشاره به ضرورت ساماندهی سایت‌های اینترنتی خرید و فروش خودرو، گفت: علیرغم همه تذکرها، بحث‌ها و رایزنی‌های انجام شده برای ساماندهی شیوه پیش فروش خودرو، مسئولین دست دلالان را باز گذاشتند تا بخشی از کمبودهای بودجه خودشان را از جیب مردم تامین کنند.

    دست‌های پنهانی پشت پرده پیش فروش خودرو وجود دارد

    وی افزود: امروزه خودرو جزء ضرورت‌های همه خانواده‌ها بوده و طبیعی است که مردم زورشان به سوء استفاده‌کنندگان صنعت خودرو نمی‌رسد. بی‌تردید دست‌های پنهانی در پشت پرده هست که جلوی خودروسازان را برای افزایش خودرو و ایجاد رانتی که موجب می‌شود، افرادی تعداد زیادی از خودرو‌ها را با قیمت پایین بخرند و دو برابر قیمت بفروشند، باز گذاشته است.

    قوه قضایه و سازمان تغزیرات حکومتی با قاطعیت به موضوع پیش فروش خودروها ورود کنند

    این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه قوه قضایه و سازمان تغزیرات حکومتی باید با قاطعیت به موضوع پیش فروش خودروها ورود کنند، اظهار کرد: قطعاً زدوبندهایی در پشت پرده پیش فروش خودروهای غیراستاندارد و بی‌کیفیت وجود دارد و بی تردید منافع افرادی در پس آن نهفته است.

    عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه شیوه فعلی پیش فروش خودروها غش در معامله و احجاف در حق مردم است، تصریح کرد: چاره‌اندیشی در این خصوص نیازمند اراده جمعی قوه‌قضایه، مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس است.

    نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با صحبت‌های برخی که می‌گویند مردم خودرو نخرند تا قیمت‌ها کاهش پیدا کند، اظهار کرد: این حرف‌ها تنها صورت مسئله را پاک می‌کند، مردم چند سال نخرند؟ چرا باید مجموعه مسئولان توان برخورد با چند نفر را نداشته باشند؟ بنده معتقدم افرادی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند یا از زیر بار مسئولیت فرار می‌کنند و یا خود دستی بر کاسه دارند و استفاده شخصی می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو