فونیکسریمکسبهتام

سازوکار توزیع محفظه جدا کننده صندلی راننده در ناوگان تاکسی اینترنتی

عصر خودرو- قنادان درباره توزیع محفظه جدا کننده صندلی راننده از دیگر مسافران در ناوگان تاکسی اینترنتی توضیحاتی داد.

سازوکار توزیع محفظه جدا کننده صندلی راننده در ناوگان تاکسی اینترنتی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران  در واکنش به درخواست رانندگان ناوگان تاکسی اینترنتی مبنی بر توزیع محفظه جدا کننده صندلی راننده تاکسی از دیگر مسافران از سوی سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: سازمان تاکسیرانی وظیفه‌ای برای توزیع محفظه جدا کننده صندلی راننده از دیگر مسافران بین رانندگان ناوگان تاکسی‌های اینترنتی (اسنپ و تپسی) ندارد و مدیریت شرکت‌های تاکسی اینترنتی باید برای رانندگان خود این محفظه را تهیه کنند.

    مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه محفظه جدا کننده صندلی راننده از دیگر مسافران به شکل رایگان در اختیار رانندگان ناوگان تاکسیرانی شهرداری تهران قرار گرفته است، گفت: سرویس دهی رایگان سازمان تاکسیرانی به رانندگان این ناوگان در توزیع محفظه جداکننده راننده از سایر مسافران به این دلیل است که رانندگان ناوگان تاکسی در طول سال مبالغی را به سازمان تاکسیرانی پرداخت می‌کنند.

    قنادان در پاسخ به این سوال که شرکت تاکسی‌های اینترنتی به چه شکل می‌توانند محفظه جدا کننده صندلی راننده از دیگر مسافران را تهیه و بین رانندگان خود توزیع کنند؟ گفت: اگر شرکت‌های تاکسی اینترنتی (اسنپ و تپسی) تمایل به ارائه این خدمت به رانندگان ناوگان خود دارند می‌توانند با هماهنگی با سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران و پرداخت هزینه آن، این محفظه جدا کننده صندلی راننده از سایر مسافران را دریافت و در بین رانندگان خود توزیع کنند.

    او در پاسخ به این سوال که هزینه تولید هر محفظه جدا کننده صندلی راننده از صندلی دیگر مسافران چه مبلغی است؟ گفت: به دلیل رقابت در بازار نمی‌توان این رقم را مطرح کرد، اما بر اساس کیفیت تولید و شکل محفظه قیمت‌های تمام شده متفاوت است.

    سازوکار توزیع محفظه جدا کننده صندلی راننده در ناوگان تاکسی اینترنتی

    مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که چرا ظرفیت تولید محفظه راننده تاکسی پایین است؟ گفت: در ابتدای اجرای طرح به دلیل آن که در آزمون و خطای کیفیت و کارآیی محفظه جدا کننده صندلی راننده از دیگر مسافران بودیم، سرعت تولید پایین بود که به مرور زمان با اصلاح ایرادات تولید افزایش پیدا می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط