فونیکسریمکسبهتام

کدام مراکز خلوت‌تر هستند؟

مراجعه روزانه ۸ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران

عصر خودرو- مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: روزانه در حدود ۸۰۰۰ دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می‌کنند.

مراجعه روزانه ۸ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مقدم مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران، درباره مراجعات به مرکز معاینه فنی توضیح داد: با توجه به افزایش تعداد خطوط معاینه فنی در دو سال اخیر و افزایش ساعت کاری و فعالیت چندین مرکز در ایام تعطیلات، در حال حاضر شرایط مراجعات به مراکز کاملا عادی است.

    وی افزود: تنها برخی از مراکز در بعضی از ساعات ممکن است میزان مراجعات بیشتری در مقایسه با سایر مراکز داشته باشند که حتی در آن مرکز اندک نیز شهروندان می‌توانند در کمتر از یک ساعت از خدمات معاینه فنی استفاده کنند.

    مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران ادامه داد: اکثر مراکزی که در قسمت جنوبی تهران واقع شده نظیر مرکز چمران-الغدیر-شقایق بسیار خلوت بوده و شهروندان می‌توانند بدون هیچ انتظار و صفی معاینه فنی خودروی خود را در آن مراکز انجام دهند. علاوه بر این می‌توانند با استفاده از نوبت دهی آنلاین بدون معطلی از خدمات معاینه فنی مراکز شهر تهران استفاده کنند.

    مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران با بیان اینکه در چند روز اخیر با افزایش مراجعات روبرو بودیم، اضافه کرد: این ستاد نسبت به افزایش پذیرش خودرو‌ها با سامانه نوبت دهی اقدام کرده و علاوه بر آن ساعت کاری سه مرکز دماوند-چمران-شقایق را به مدت یک ساعت افزایش داده است، شایان ذکر است جهت تسریع در ارائه خدمات در این یک ساعت افزایش، از ساعت 17 تا 18 پذیرش صرفا اینترنتی و با نوبت دهی آنلاین انجام می‌شود و در صورت اقبال عمومی ساعت فعالیت و این نحوه پذیرش افزایش خواهد یافت.

    مقدم گفت: این مجموعه برای صیانت و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان تمام تلاش خود را در رعایت دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا بکار گرفته و در این راستا اقداماتی نظیر ضدعفونی مستمر مراکز معاینه فنی، ضدعفونی کارت‌های بانکی قبل مرحله پذیرش، استفاده از ماسک و دستکش یکبار مصرف برای هر خودرو توسط پرسنل، اجرای فاصله گذاری در محل‌های استقرار شهروندان، ارسال پیامک اموزشی و اگاه بخشی به شهروندان، انجام داده است.

    او افزود: ارائه خدمات در مراکز به نحوی است که تا هنگام پذیرش خودرو، رانندگان در داخل خودروی خود قرار داشته و تنها در زمان آزمون و دریافت نتایج از خودرو خارج می‌شوند؛ در این ارتباط نیز محل‌هایی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مرکز نشانه گذاری شده که رانندگان در آن مدت زمان 10 دقیقه‌ای که خارج خودرو هستند در آن محل‌ها می‌ایستند، با عنایت به اینکه تعداد مشخصی خودرو در سالن‌های معاینه فنی کنترل می‌شوند، لذا افزایش مراجعات تأثیری در ایجاد ازدحام و تجمیع افراد خارج از خودرو در مراکز نخواهد داشت. این ازدحام و افزایش تنها در صف انتظار، که رانندگان داخل خودرو هستند، اتفاق می‌افتد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو