فونیکسریمکسبهتام

بنزین «۳۲۵۴»

میزان فروش بنزین به یک سوم کاهش یافت

عصر خودرو- در حال حال حاضر میزان فروش بنزین جایگاه‌ها به یک سوم تقلیل یافته و فروش گازوئیل نیز به دلیل کاهش تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه بین شهری ۵۰ تا ۶۰ درصد کم شده است.

میزان فروش بنزین به یک سوم کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، ناصر رئیسی‌فرد درباره اخباری مبنی بر تعدیل نیرو در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت اظهار داشت: تا جایی که بنده اطلاع دارم با وجود سختی‌ها و شرایطی که اکنون داریم هیچ جایگاهی تعدیل نیرو نداشته است.

    فروش بنزین و گازوئیل چقدر کم شده؟

    وی با بیان اینکه جایگاه‌ها به دلیل تعهد خود به جامعه با مشقت خود را اداره می‌کنند، افزود: در حال حال حاضر میزان فروش بنزین جایگاه‌ها به یک سوم تقلیل یافته و فروش گازوئیل نیز به دلیل کاهش تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه بین شهری 50 تا 60 درصد کم شده است و این در حالی است که رقم کامزد طی مدت 3 سال هیچ تغییری نداشته و همچنان 3 درصد بابت هر لیتر است.

    کارگران بیمه هستند؟

    رییس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی درباره وضعیت بیمه کارگران نیز گفت: با قاطعیت نمی‌توانم بگویم همه کارگران بیمه هستند اما بر اساس قانون وقتی کارگری حتی بصورت موقت در جایگاهی استخدام می‌شود با توجه به مسائلی که بر یک جایگاه مترتب است که الزام دارند 24 ساعته کار کنند، بیمه می‌شود، مگر اینکه کارگر کمکی چند روزه باشد که فرصتی برای بیمه کردن نبوده است.

    وی تاکید کرد: تا جایی که بنده مطلع هستم کارگران مجموع جایگاه‌های سراسر کشور اعم از قراردادی کوتاه‌مدت و بلندمدت و کسانی که دائمی هستند، تماما تحت‌پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

    بسته حمایتی جایگاه‌ها چه شد؟

    رئیسی فرد درباره تخصیص بسته حمایتی به جایگاه‌های عرضه سوخت تصریح کرد: ما پیگیری کردیم و نامه‌های متعددی نوشتیم، اما متاسفانه یک نگاه جامعی در خصوص ارائه بسته حمایتی به جایگاه‌ها وجود نداشت. در حالی که بیشترین ضربه را در شرایط کرونا جایگاه‌داران متحمل شدند، تمامی وسایل ضدعفونی و بهداشتی کارگران و همچنین دستکش مراجعه کنندگان را با هزینه شخصی تهیه کردند، اما حتی برای پرداخت بیمه تامین اجتماعی که تمامی مشاغل مشمول استمهال شدند این مهلت به جایگاه داران داده نشد و بابت تاخیر یک ماهه جریمه هم در نظر گرفتند.

    جایگاه‌های بین‌راهی در آستانه تعطیلی

    وی با بیان اینکه جایگاه‌ها در شرایط دشوار اقتصادی بسر می‌برند، خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه‌ها و فروش پایین بخصوص جایگاه‌های بین‌راهی در صورتی که کمکی نشود، در دوران پساکرونا ورشکسته خواهند بود و در نتیجه هر گونه نقصان در این صنف در واقع سرمایه ملی و سرمایه کلانی که در خدمت عموم مردم و جامعه است، را از بین می‌برد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو