فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران مطرح کرد؛

ثبت نام رانندگان جا مانده از دریافت اقلام بهداشتی در تارنمای تاکسیرانی

عصر خودرو- قنادان درباره آخرین وضعیت توزیع اقلام بهداشتی و اصلاح نرخ کرایه‌های ناوگان تاکسیرانی توضیحاتی داد.

ثبت نام رانندگان جا مانده از دریافت اقلام بهداشتی در تارنمای تاکسیرانی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در واکنش به گلایه برخی از رانندگان تاکسی مبنی بر عدم دریافت اقلام بهداشتی گفت: شاید ناوگان تاکسیرانی در برخی از موارد و بخش‌ها به ویژه در توزیع اقلام بهداشتی ضعف‌هایی داشت، اما باید به این نکته تأکید کنم بیشترین ضعف‌ها مربوط به ماه‌های اسفند و فروردین بود.

    وی افزود: با تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز شاهد توزیع 10 هزار جفت دستکش، 10 هزار ماسک، 32 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده در میان رانندگان ناوگان تاکسیرانی هستیم.

    قنادان با تأکید بر اینکه رانندگان تاکسی جا و مکان مشخصی ندارند، ادامه داد: در ادامه اجرای طرح توزیع اقلام بهداشتی در میان رانندگان تاکسی، سیاستی اتخاذ شد تا آن‌ها بتوانند در سایت سازمان تاکسیرانی ثبت نام کنند تا ماموران توزیع اقلام بهداشتی در 4 نقطه از پایتخت (شمال، جنوب، شرق و غرب) کار توزیع محفظه جدا کننده صندلی راننده و اقلام بهداشتی را انجام دهند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در تشریح آخرین وضعیت باشگاه رفاه تاکسیرانان گفت: با شیوع ویروس کرونا خدمات رفاهی در حوزه سفر و گردشگری که پیش‌تر در اختیار رانندگان قرار می‌گرفت لغو شد، اما ارائه خدماتی مانند توزیع لاستیک در بین رانندگان همچنان ادامه دارد.

    قنادان در تشریح آخرین وضعیت اعمال نرخ کرایه سال 99 ناوگان تاکسیرانی گفت: تاکنون هیچ ابلاغیه‌ای از سوی شهرداری تهران مبنی بر اعمال نرخ کرایه سال 99 به سازمان تاکسیرانی انجام نشده است، اما باید به این نکته اشاره کنم که گویا شهرداری تهران با ستاد مقابله با کرونا توافقات مربوط به اعمال نرخ کرایه به شکل کلی را انجام داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط