فونیکسریمکسبهتام

نگاهی به خودرو آفرود RAV۴ شرکت تویوتا

عصر خودرو-بر اساس سفر‌های صورت گرفته به نظر می‌آید شرکت تویوتا نتوانسته در تولید یک خودروی آفرود مناسب، موفق عمل کند.

نگاهی به خودرو آفرود RAV۴ شرکت تویوتا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶:۰۰
  • نگاهی به خودرو آفرود RAV4 شرکت تویوتا
  • نگاهی به خودرو آفرود RAV4 شرکت تویوتا
  • نگاهی به خودرو آفرود RAV4 شرکت تویوتا

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اگر علاقه‌مندان دنیای خودرو، به خصوص اتومبیل‌های آفرود قصد دارند تا انتخابی ویژه داشته باشند، باید تاکید داشت که خودروی RAV4 شرکت تویوتا گزینه مناسبی برای یک آفرود جدی نخواهد بود.

یک فرد اخیرا پس از طی کردن مسیری طولانی با اتومبیل مذکور با انتشار تجربه خود سعی داشته تا دیدی بهتر از محصول شرکت تویوتا را با خریداران در میان بگذارد.

مشخصات و قابلیت‌های اتومبیل RAV4

برای اشخاصی که یک گزینه مناسب برای آفرود جدی و هیجان‌انگیر می‌خواهند، بهتر است که مدلی همانند Jeep Cherokee و یا 4Runner را انتخاب کنند. خودروی جدید RAV4 سال 2020 تنها به درد افرادی می‌خورد که از ایده آفرود خوششان می‌آید و آن را به چشم یک تفریح ساده در نظر دارند. در کنار ایرادات RAV4 به عنوان یک اتومبیل آفرود، این خودرو بسیار فضای داخلی جادار و مناسب برای خانواده دارد. همچنین باید اعتراف کرد که ظاهر اتومبیل از جدیت بالایی برخوردار است و افراد را به راحتی تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. گفتنی است که این اتومبیل ارتفاعی مطابق با 8.6 اینچ را به همراه چرخ‌های 18 اینچی برای خود فراهم ساخته است.

طراحی این اتومبیل نکته مثبت‌ آن به حساب می‌آید و می‌توان گفت شرکت جیپ به همین دلیل از RAV4 در طراحی اخیر خود الهام گرفته است. این خودرو با موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر قدرتی مطابق با 203 اسب‌بخار را به خریداران خود ارائه می‌دهد. بر اساس گزارش‌های فرد مذکور این قدرت بسیاری از اوقات کاهش پیدا می‌کند و باعث می‌شود انتظار خریدار تحقق نیابد. همچنین گفته می‌شود با توجه به وزن بالای خودرو میزان قدرت ترمزها به خوبی رعایت شده و خریدار می‌تواند از این جهت آسوده خاطر باشد.

در داخل اتومبیل نیز صفحه نمایشی بزرگ قرار داده شده که دسترسی ساده‌ای را در اختیار راننده قرار می‌دهد. سیستم مسیریابی خودرو به درستی فعالیت می‌کند و راننده را از استفاده برنامه‌های گوشی بی‌نیاز می‌سازد. در مجموع باید اظهار داشت که از این اتومبیل می‌توان استفاده بهینه‌تری در سفر‌های بین شهری و مسیر‌های داخل شهری داشت و انجام سفرهای آفرود با RAV4 برای اشخاص حرفه‌ای توصیه نمی‌شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم