فونیکسریمکسبهتام

شکایت تسلا از مقامات محلی آمریکا به علت جلوگیری از بازگشایی کارخانه

عصر خودرو- شرکت خودروسازی تسلا به منظور فشار آوردن به مقامات محلی آمریکا در ایالت کالیفرنیا برای بازگشایی کارخانه خود در شهر فریمانت که با شیوع کرونا مجبور به تعطیلی شده است، از این مقامات شکایت کرد.

شکایت تسلا از مقامات محلی آمریکا به علت جلوگیری از بازگشایی کارخانه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، شرکت خودروسازی تسلا روز شنبه به منظور فشار آوردن به مقامات محلی آمریکا در ایالت کالیفرنیا برای بازگشایی کارخانه خود در شهر فریمانت که با شیوع کرونا مجبور به تعطیلی شده است، از این مقامات شکایت کرد.

    ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، همچنین تهدید کرد که کارخانه و دفتر مرکزی این شرکت سازنده خودروهای برقی را از ایالت کالیفرنیا به تگزاس یا نوادا منتقل خواهد کرد.

    این اظهارات پس از آن صورت گرفت که اداره بهداشت و درمان بخش آلامدا در کالیفرنیا اعلام کرد که شرکت تسلا مجاز به بازگشایی کارخانه خود نیست زیرا قوانین قرنطینه و اقدامات دولت محلی برای مهار شیوع ویروس کرونا همچنان پابرجاست.

    تسلا روز شنبه اعلام کرد که موضع بخش آلامدا علیه این شرکت چاره ای برای آن نگذاشته است جز اینکه برای بازگشت کارکنان خود، دست به اقدام قانونی بزند و شکایت کند.

    این شرکت خودروسازی همچنین اعلام کرده است که یک برنامه کامل برای بازگشت به کار را تدارک دیده است که شامل آموزش های ویدئویی آنلاین برای پرسنل، تقسیم بندی مناطق کاری و فاصله گذاری، غربالگری حرارتی برای شناسایی بیماران، الزام پوشیدن تجهیزات محافظ و رعایت پروتکل های دقیق بهداشتی و ضد عفونی تجهیزات می شود.

    تسلا روز شنبه در دادگاه فدرال سانفرانسیسکو علیه مقامات بخش آلامدا شکایت کرد و اعمال این محدودیت ها را "قدرت طلبی" این بخش خواند، چراکه فرماندار کالیفرنیا روز پنجشنبه گفته بود که کارخانجات این ایالت مجاز به بازگشایی خواهند بود.

    این شرکت سازنده خودروهای برقی همچنین اعلام کرد که بخش آلامدا برخلاف قوانین کشور و ایالت کالیفرنیا رفتار کرده و دستور فرماندار را نیز نقض کرده است.

    مدیرعامل تسلا اخیراً به کارکنان خود اعلام کرده بود که به زودی خطوط تولید کارخانه خود را در فریمانت با حداقل تعداد کارکنان و ظرفیت محدود بازگشایی خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو