فونیکسریمکسبهتام

پلیس راهور منطقه ۲۱ تهران رتبه اول کاهش تصادفات را کسب کرد

عصر خودرو- رئیس پلیس پایتخت، برترین های پلیس راهور مناطق در کاهش تلفات تصادفات رانندگی را اعلام کرد.

پلیس راهور منطقه ۲۱ تهران رتبه اول کاهش تصادفات را کسب کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در کمیسیون بررسی تصادفات پلیس راهور فاتب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران ، یکی از اهداف مهم پلیس راهور فاتب راکاهش تصادفات و تلفات انسانی در رانندگی دانست و از تلاش شبانه روزی همکاران در حوزه پلیس راهور تهران بزرگ قدردانی کرد.

    وی گفت: پلیس راهور فاتب زحمات بسیاری را در خصوص کنترل ترافیک و تسهیل عبور و مرور داشته و ضمن کنترل و برخورد با تخلفات حادثه ساز با حضور مستمر و چشمگیر در سطح معابر باعث کاهش تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی شده است.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه برترین‌های کاهش تصادفات مناطق پلیس راهور را اعلام و تصریح کرد: پلیس راهور منطقه 21 رتبه اول با 13 نفر کاهش ، مناطق 20 و 27 رتبه دوم  با 11 نفر کاهش و منطقه 26 با 9 نفر کاهش رتبه سوم را در جدول کاهش تلفات تصادفات به خود اختصاص دادند.

    همچنین در این جلسه ،دیگر روسای مناطق پلیس راهور فاتب با توجه به اینکه در سال 1398 نسبت به سال 1397 به میزان 61 نفر که معادل 9٪ کاهش تلفات انسانی و کاهش تصادفات داشته اند را نیز مورد تفقد قرار داد و با اهدای لوح از زحمات آنان قدردانی کرد.

    سردار رحیمی با تاکید بر اهمیت انضباط بخشی اجتماعی و ترافیکی، ارتقای مهارت کارکنان، اجرای دقیق و مقتدرانه قانون، تسهیل عبور و مرور،کاهش حوادث و سوانح رانندگی و کاهش تلفات انسانی، خواستار تلاش مجدانه و سعی و کوشش بیشتر کارکنان پلیس راهور فاتب در خصوص کاهش تلفات و تصادفات شد.

    گفتنی است در ابتدای این جلسه نیز سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گزارشی  از اقدامات، فعالیت‌ها در حوزه کاهش تصادفات و همچنین میزان حضور حداکثری کارکنان پلیس راهور فاتب در ایام شیوع بیماری کرونا ارائه داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو