فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی استان:

۸۹ دستگاه خودروی احتکاری در اصفهان توقیف شد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۹ دستگاه انواع خودروی احتکار شده به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از ۲ پارکینگ خبر داد.

۸۹ دستگاه خودروی احتکاری در اصفهان توقیف شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، سردار "محمدرضا میر حیدری" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران پایگاه اطلاعاتی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپو و احتکار خودرو در 2 پارکینگ خصوصی مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

    این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از 2 پارکینگ مذکور بازرسی به عمل آمد که در نتیجه 89 دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد.

    سردار میرحیدری گفت: 12 دستگاه سمند، 12 دستگاه پژو پارس،10 دستگاه پژو 405 ، 10 دستگاه پژو 206، 2 دستگاه پژو 207 صندوق دار، 2 دستگاه پراید، یک دستگاه دنا و یک دستگاه هایما از یک پارکینگ به صورت بدون پلاک کشف شدند.

    وی همچنین از کشف 10 دستگاه خودروی نیسان زامیاد، 5 دستگاه تیبا، 15 دستگاه  پراید، 3 دستگاه ساینا و 6 دستگاه کوئیک از یک پارکینگ دیگر خبر داد و گفت: هر 2 پارکینگ با دستور مقام قضائی پلمب شد.

    فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 110 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه  2 نفر  دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

    به گزارش سایت پلیس، سردار میرحیدری،  در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا  موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم