فونیکسریمکسبهتام

بیزینس اینسایدر:

اطلاعاتی شوک آور درباره کار در کارخانه تسلا

عصر خودرو- تسلا به عنوان یکی از مشهورترین شرکت‌های دنیای خودرو شناخته می‌شود، اما جالب است که کارمندان فعلی و پیشین تسلا راجع به کار در این گروه خودروسازی نظراتی شوک آور دارند. درواقع به نظر می‌رسد کار در این شرکت بسیار دشوار‌تر از آن است که تصورش را می‌کنیم.

اطلاعاتی شوک آور درباره کار در کارخانه تسلا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از انتخاب، اگرچه برخی از کارمندان رده بالای تسلا، این شرکت را مکانی جالب و الهام بخش برای کار توصیف کرده اند، اما برخی دیگر مدیر عامل شرکت: ایلان ماسک را رئیسی ناامیدکننده و نا متعادل می‌دانند.

    تسلا در طول تاریخ 15 ساله فعالیت خود فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است: از قرار گرفتن در مرز ورشکستگی تا انتشار سودآور پی در پی مالی. در کنار این ها، تسلا شرکتی است که مدیری خاص دارند. یک مدیر سابق پروژه که بیش از 4 سال پیش این شرکت را ترک کرده است می‌گوید: «شرکت تسلا هیچ تلاشی برای استاندارد‌های محیطی از نظر ارگونومیک انجام نداده است. برای مثال، بعضی اوقات کارمندان برای گرفتن قطعات باید بار‌ها و بار‌ها از جای خود بلند شده و راهی طولانی را بروند.»

    یک کارمند سابق بخش تولید نیز که بیش از 10 سال پیش در این شرکت کار می‌کرد، اظهار داشت که از رفتار تملق آمیز همکارانش برابر ماسک تعجب می‌کرده است. این کارمند سابق گفت: «وقتی او از کنار کارمندان رد می‌شد، کارمندان برابرش تعظیم می‌کردند و این باعث تعجیم می‌شد.»

    یک مدیر سابق بخش مهندسی که دو سال پیش این شرکت را ترک کرده است می‌گوید: «من به ندرت با ماسک صحبت می‌کردم. ماسک خود را در جمع قرار نمی‌داد و بیشتر اوقات معاونان وی با کارمندان در تماس بودند.» یکی از کارمندان سابق تولید که سال گذشته این شرکت را ترک کرده گفت: «شگفت آورترین چیز این است که بدانید من هرگز نمی‌خواهم یک وسیله نقلیه تسلا بخرم. جریمه‌های خرابکاری در این شرکت تا حدی بالا است که اگر کارمندی در هنگام مونتاژ وسیله نقلیه اشتباه کند، نمی‌خواهد به کسی بگوید تا از جلب توجه به خودش جلوگیری کند.»

    اغلب کارمندان این شرکت از حجم بالای کار‌های شرکت گلایه داشتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو