فونیکسریمکسبهتام

سایپا انبار ۳۰هزار خودرو را تکذیب کرد

آغاز فروش فوق العاده خودرو از عید فطر

عصر خودرو- قائم‌مقام فروش شرکت سایپا هم با رد انبار ۳۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های سایپا گفت: سخنگوی تعزیرات هم حتما تایید می کنند که خودروسازی ساپیا از بهمن ماه سال گذشته تاکنون ۱۰۰ هزار خودرو فاکتور کرده و تحویل مردم داده است.

آغاز فروش فوق العاده خودرو از عید فطر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگوی تلویزیونی گفت: با دریافت گزارشات مردمی حدود 800 خودروی احتکار شده کشف شد.

    سیدیاسر رایگانی از تشدید نظارت‌ها برربازار خودرو طبق قانون خبرداد و افزود: سازمان تعزیرات حکومتی طبق دستورات قانون اقدام می‌کند.

    سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با تقدیر از همکاری مردم افزود: در روز‌های اخیر با گزارش‌های مردمی، حدود 800 خودرو احتکار شده را در پارکینگ‌های مختلف کشف شده است.

    سیدیاسر رایگانی گفت: مردم می‌توانند با شماره‌های 110، 124 و یا شماره 135 سازمان تعزیرات گزارش خود را درباره احتکار و انبار خودروی محتکران اطلاع دهند.

    او افزود: پس از دریافت اطاعات مردمی دو ساعت برای حضور نمایندگان سازمان تعزیرات زمان لازم است.

    معاون بازرسی سازمان حمایت هم درباره کنترل قیمت خودرو گفت: کارگروه تنظیم بازار در مصوبه 22 اردیبهشت 99 نظارت بر بازار و تولید خود را در سه مقطع پیش بینی کرد.

    سیدجواد احمدی گفت: بیشترین نارضایتی‌ها درباره توزیع و عرضه خودرو بوده است.

    احمدی با شرح شرایط ثبت نام خوردو افزود: شیوه توزیع خودرو تغییر خواهد کرد و کسی می‌تواند با کد ملی خود ثبت نام کند که مصرف کننده اصلی باشد.

    معاون بازرسی سازمان حمایت گفت: برنامه جدید ثبت نام و با شرایط جدید از عید فطر اجرا می شود.

    باقری قائم‌مقام فروش شرکت سایپا هم با رد انبار 30 هزار خودرو در پارکینگ‌های سایپا گفت: سخنگوی تعزیرات هم حتما تایید می کنند که خودروسازی ساپیا از بهمن ماه سال گذشته تاکنون 100 هزار خودرو فاکتور کرده و تحویل مردم داده است.

    وی همچنین گفت: در فروردین و اردیبهشت امسال هم فروش خودرو از سوی سایپا نسبت به مدت مشابه پارسال 60 درصد بیشتر بوده است.

    باقری افزود: تمام نهادهای نظارتی اطلاع دارند که بخشی از خودروهایی که الان در پارکینگ این خودروسازی وجود دارد، به دلیل  نبود قطعه و تکمیل نبودن هست که البته تولید خودروی ناقص هم منطق دارد و این مسائل قبلا به اطلاع نهادهای نظارتی هم رسید.

    وی تصریح کرد: در مجموع کل خودروهای ناقص یا فاقد مجوز یوروپایپ که در پارکینگ این خودروسازی هست، زیر 20 هزار خودرو می باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو