فونیکسریمکسبهتام

خودروی تاکسی قابل دپو شدن نیست؛

تاکسی های موجود در نمایندگی ها دارای مالکیت مشخص است

عصر خودرو- معاون بازاریابی و فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر غیرقابل دپو بودن خودروی تاکسی گفت: تمامی تاکسی های موجود در نمایندگی ها طبق قرارداد نوسازی با تاکسی رانی دارای شناسنامه مالکیت و مالک مشخص است.

تاکسی های موجود در نمایندگی ها دارای مالکیت مشخص است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، بابک رحمانی در پاسخ به پخش فیلم گزارشی از دپوی خودروی تاکسی در یکی از نمایندگی های این خودروساز از رسانه ملی تصریح کرد: خودروی تاکسی صرفا به افراد حائز شرایط معرفی شده از سوی تاکسی رانی که مالک تاکسی فرسوده هستند فروخته می شود و هیچ خودروی تاکسی بدون معرفی تاکسی رانی قابلیت فاکتور و اخذ شماره گذاری را ندارد.
    وی گفت: تاکسی ها و سایر خودروها از طریق نصب پلاک موقت در تهران و یا خودروبر به نمایندگی ها حمل شده اند و محل نصب پلاک موقت نیز در گزارش منتشر شده قابل تشخیص است. 
    معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: هیچ خودروی تاکسی با هدف دپو در نمایندگی پارک نشده و تمامی آنها طبق قرارداد ایران خودرو با تاکسی رانی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بوده و دارای مالک حقیقی هستند ضمن آن که خودروی تاکسی مصرف مشخص و قیمت مصوبی دارد. 
    همچنین رحمانی در خصوص خودروهای بدون پلاک موجود در پارکینگ برخی نمایندگی ها عنوان کرد: هیچ خودروی صفری بدون مالک و پلاک از کارخانه و نمایندگی‌های ایران خودرو خارج نمی‌شود.
    وی تصریح کرد: فرآیند شماره گذاری تاکسی با خودروهای شخصی کمی متفاوت است که پس از اخذ مجوزها و استعلام‌های لازم، این فرآیند انجام می پذیرد. خودروهای مورد اشاره در گزارش، تا اواسط هفته آینده پلاک و تحویل مالکان خود می‌شوند.  
    رحمانی هدف از انتقال خودرو از کارخانه به نمایندگی با پلاک موقت را تسریع در فرآیند تحویل خودرو دانست و گفت: با مساعدت انجام شده توسط پلیس راهور کشور و تحویل پلاک‌های دایم در سایت‌های تولیدی، به زودی هیچ خودرویی بدون پلاک دایم نیز از سایت های تولیدی خودروسازان خارج نخواهد شد.
    وی تاکید کرد: فهرست تمامی خودروهای تاکسی فاکتور شده به نام افراد معرفی و واریز وجه شده از سوی تاکسیرانی، در اختیار سازمان تاکسیرانی تهران و اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور است و همه خودروهای موجود در نمایندگی های این شرکت دارای مالک هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو