فونیکسریمکسبهتام

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های مازندران

عصر خودرو- سرهنگ قدمی گفت:محدودیت‌های ترافیکی از امروز سه شنبه ۱۳ خردادماه در جاده‌های مازندران آغاز و به مدت ۵ روز ادامه دارد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های مازندران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران  گفت: به منظور سهولت در آمد و شد خودرو‌ها محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز سه شنبه 13  خردادماه در جاده‌های مازندران آغاز و تا روز شنبه 17 خردادماه ادامه دارد.

    او افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز سه شنبه 13 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج (میدان امیرکبیر) ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد  انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

    سرهنگ قدمی گفت:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 16 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 17 خردادماه از کرج (میدان امیرکبیر) به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

    محور هراز جمعه یک طرفه می شود
    سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 16 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 17 خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

    ممنوعیت تردد کامیون در هراز و سوادکوه
    او  گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12 امروز تا ساعت 18 روز شنبه 17 خردادماه از محور هراز ممنوع است.

    قدمی  افزود:تردد تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12 روز شنبه 17 خردادماه تا ساعت 24 از محور سوادکوه ممنوع است.

    رییس پلیس راه مازندران افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 روز شنبه 17 خردادماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط