فونیکسریمکسبهتام

ترافیک در هراز و کندوان

مسافران شمال به ساعت یک طرفه شدن جاده ها توجه کنند

عصر خودرو- مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به وجود ترافیک در محورهای هراز و کندوان، گفت: در محور کندوان تردد ‌خودرو از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از میدان امیرکبیر کرج‌ به سمت مرزن آباد ممنوع است.

مسافران شمال به ساعت یک طرفه شدن جاده ها توجه کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزراش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

    * ترافیک در محور کرج - چالوس و جاده هراز

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس محدوده بیلقان خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های مشا و پلور نیمه سنگین است.

    وی اضافه کرد: هم اکنون تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت، روان است.

    محرابی نیا بیان کرد: در محورهای منتهی به شمال کشور بارش خاصی گزارش نشده است.

    * بیشترین تردد در جاده ها بین ساعات 19 تا 20

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: ‌بر اساس اطلاعات حاصل از رصد 2239 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، کل تردد ثبت شده در جاده ها نسبت به روز قبل 2.8 درصد کاهش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 11.9 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

    * آزادراه کرج-قزوین پرترافیک ترین جاده کشور

    وی اضافه کرد: در آزادراه کرج-قزوین، آزادراه ‌تهران-کرج و آزادراه کرج-تهران در شبانه روز گذشته بیشترین تردد ثبت شد.

    * ‌‌7 جاده به دلیل نداشتن ایمنی‌ مسدود است

    محرابی نیا با اشاره به انسداد‌ محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 ‌و امکان تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو، گفت: در حال حاضر جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، ‌محور خرم آباد-پل‌دختر ‌در استان لرستان، ‌محور سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان مسدود است.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به اینکه محور دهلران – اندیمشک در استان ایلام به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است، افزود: همچنین ‌محور فرعی شمشک-دیزین ‌به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

    * ممنوعیت تردد کامیون در محور کرج-چالوس/کندوان 16 خرداد یک‌طرفه می‌شود

    ‌وی با تأکید بر اینکه مسافران شمال به ساعات یک طرفه شدن جاده ها توجه کنند، بیان کرد: در محور کندوان تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 16 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 17 خرداد از میدان امیرکبیر کرج‌ به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه، تردد از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

    محرابی نیا اظهار کرد: ‌‌تردد ‌تریلر و کامیون در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

    * ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا بعدازظهر 17 خرداد/مسیر 16 خرداد یک‌طرفه می‌شود

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور هراز‌ تردد خودرو از ساعت 12 روز جمعه 16 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 17 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام پلیس را در منطقه، تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء‌ یک‌طرفه خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه در محور هراز تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع است، گفت: تردد ‌کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 18 روز شنبه 17 خرداد در ‌محور هراز ممنوع است.

    ‌* ممنوعیت تردد تریلر در محور فیروزکوه از صبح 16 خرداد

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در جاده ‌تهران-فیروزکوه-قائمشهر تردد‌ تریلر غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 16 خرداد از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر-فیروزکوه-تهران ممنوع است.

    * محدودیت تردد کامیون در جاده سلفچگان - قم و تردد موتورسیکلت در جاده های شمال

    محرابی نیا اظهار داشت: در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 16 خرداد ممنوع است.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 16 تا 24 روز جمعه 16 خرداد در جاده سلفچگان - قم ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه-تهران است.

    وی بیان کرد: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 17 خرداد در ‌محورهای کندوان، ‌فیروزکوه، هراز و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است‌.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو