فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش:

پیش فروش «شاهین» و ۸ محصول دیگر سایپا از ساعت ۱۴ آغاز می شود

عصر خودرو- شرکت سایپا هم اکنون در حال برگزاری مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ای است که به گفته باقری، قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش قرار است ۱۰ هزار نفر از یک میلیون متقاضی در آن اجازه ثبت نام خودرو های مد نظر را دریافت کنند.

پیش فروش «شاهین» و ۸ محصول دیگر سایپا از ساعت ۱۴ آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  باقری در حاشیه این مراسم از آغاز مرحله بعدی پیش فروش محصولات سایپا بالافاصله بعد از مراسم قرعه کشی از ساعت 14 امروز، یکشنبه 18 خردادماه خبر داد و افزود: ما در این طرح برای نخستین بار خودرو جدید شاهین را به همراه 8 محصول دیگر سایپا پیش فروش خواهیم کرد.

    باقری در تشریح قرعه کشی طرح فروش فوق العاده سایپا گفت : از حدود یک میلیون صد هزار نفر متقضی تنها 8 درصد واجد شرایط شرکت در این قرعه کشی نبودند  لذا در قرعه کشی امروز، 10 هزار نفر از بین حدود یک میلیون متقاضی واجد شرایط ثبت نام خودرو خواهند شد.

    قائم مقام فروش سایپا ضمن اشاره به برخی اعتراض ها در زمینه عدم عرضه خودرو از سوی خودروسازان تا پیش از طرح فروش فوق العاده گفت : ما از بهمن سال ذشته ک هبحران ها اوج گرفتند تا کنون 120 هزار خودرو به مشتریان تحویل داده ایم و طی 2 ماه گذشته نیز سایپا 55 درصد خودرو بیشتری نسبت به مدت مشابه سال گذشته را به مشتریان تحویل داده است تا ثابت کنیم که به نبالعرضه مستمر خودرو در بازار هستیم.

    باقری در ادامه از برنامه سایپا برای آغاز پیش فروش 9 محصول که شامل خودرو جدید شاهین می شود از ساعت 14 خبر داد و گفت : موعد تحویل این 9 محصول از 4 ماه تا یکسال خواهد بود و خودرو شاهین برای تحویل در زمستان پیش فروش خواهد شد.

    قائم مقام فروش ساپا میزان خودروهای برنام هریزی شده برای پیش فروش در این مرحله را حدود 40 هزار دستگاه عنوان کرد و افزود : خودروها با قیمت علی الحسا پیش فروش می شوند و بعد از انجام قرعه کشی برندگان می توانند با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، خودرو را در موعد مقرر با قیمت روز تکمیل وجه کنند و تحویل بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط