فونیکسریمکسبهتام

مدیر خدمات پس از فروش شرکت KTL :

ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی در ایران به درخواست هیوندای آغاز شده است

عصر خودرو- شرکت KTL، نماینده رسمی هیوندای کره جنوبی در ایران همزمان با برگزاری طرح "شوق زندگی در تابستان با هیوندای" که تا ۲۹ خرداد ماه ادامه دارد، ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی هیوندای در ۱۶ نمایندگی از مجموع ۴۶ نمایندگی را نیز آغاز کرده است.

ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی در ایران به درخواست هیوندای آغاز شده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شنیده های حاکی از آن است که آغاز ارائه خدمات گارانتی و وارانتی به خودروهای هیبریدی هیوندای در این شرکت بنا به درخواست هیوندای کره جنوبی آغاز شده است.

    پایگاه خبری «عصرخودرو» به همین بهانه و بررسی طرح جدید خدمات شرکت KTL که 4 روز تا پایان آن باقی مانده گفت و گویی با علیرضا عرفان، مدیر خدمات پس از فروش KTL داشته است که مشروح آن را در ادامه خواهید خواند.

    * با توجه به آغاز ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی از سوی KTL ، چه ارتقاء هایی در مرکز خدمات این شرکت صورت گرفته است ؟ چه خودروهایی شامل خدمات هیبریدی ها می شوند و چه خدماتی به این خودروها در سرویس جدید کی تی ال ارائه می شود ؟
    -خدمات خودروهای هیبرید در نمایندگیهای مجاز مجهز به ابزارمخصوص و تجهیزات ویژه و زیر نظر تکسنین های آموزش دیده انجام می‌شود و به زودی کلیه نمایندگیهای مجاز این شرکت از آموزش های لازم بهره مند و به ابزارهای مربوطه تجهیز می شوند. این خدمات شامل تمام خودروهای سوناتا هیبرید که در کشور وجود دارند می شود.
    *طرح سرویس آغاز تابستان 99 شامل چه خدماتی می شود و این سرویس در چه تعداد نمایندگی در سراسر کشور ارائه می شود ؟
    -این طرح شامل 10% تخفیف قیمت فیلتر روغن موتور ، 10% تخفیف قیمت فیلتر هوای ورودی موتور، 30% تخفیف قیمت فیلتر تهویه مطبوع، 10% تخفیف قیمت محلول شوینده موتور و 50% تخفیف اجرت پکیج سرویس¬های ادواری به پرسنل محترم کادر درمان کشور (با ارائه مدارک شناسایی شغلی معتبر) می شود. این خدمات در تمامی 46 نمایندگی ما در سراسر کشور تا 29 خرداد قابل ارائه است.همچنین خدمات خودروهای هیبرید در 16 نمایندگی منتخب قابل ارائه است که لیست این نمایندگیهای مجاز منتخب در وبسایت شرکت www.ktl-co.com قابل دسترسی است.
    * آیا برنامه ای برای افزایش تعداد نمایندگان رسمی KTL را دارید ؟
    - این موضوع بر مبنای تعداد خودرو در گردش قابل برنامه ریزی است. با توجه به تعداد فعلی خودروهای در گردش و عدم وجود برنامه واردات یا تولید خودروهای جدید، در حال حاضر برنامه ای جهت افزایش تعداد نمایندگیهای مجاز وجود ندارد.
    *قطعات و تجهیزات تعمیرگاهی مورد استفاده در نمایندگی های KTL چه تفاوتی با دیگر تعمیرگاه ها دارد ؟
    -تجهیزات تعمیرگاهی در شبکه نمایندگیهای مجاز KTL بر اساس استانداردهای اعلام شده شرکت هیوندای تهیه و نصب گردیده است. ابزارآلات مخصوص تعمیرات خودروهای هیوندای (SST) نیز بطور اختصاصی جهت تعمیر صحیح و افزایش سرعت تعمیرات در اختیار نمایندگیهای مجاز قرار دارد. قطعات یدکی مورد نیاز برای تعمیرات خودروهای هیوندای از طریق شرکت تولید کننده و بی واسطه تهیه شده و پس از طی کلیه مراحل قانونی به کشور وارد شده است و لذا از اصلی بودن کلیه این قطعات اطمینان کامل داریم، ضمن اینکه این قطعات (غیر از قطعات و مواد مصرفی) برای کلیه خودروهای استفاده کننده (به شرط استفاده صحیح) تا 6 ماه یا 10000 کیلومتر شامل گارانتی خواهد شد.
    *شرایط اعطای گارانتی و وارانتی به محصولات هیبریدی هیوندای از سوی KTL چیست ؟
    -خرابی های ناشی از ایراد کیفی قطعات بر اساس تاریخ تحویل ثبت شده خودروها در وبسایت هیوندای مطابق روال جاری و پس از تأیید کارشناسان فنی، تحت پوشش گارانتی قرار می گیرند.

    *KTLدر آینده چه برنامه هایی دارد ؟
    - در راستای اهداف عالیه گروه خودروسازی کرمان، توسعه ارائه خدمات پس از فروش مناسب و در شأن برند هیوندای به کلیه خودروهای هیوندای موجود در کشور عزیزمان ایران و جلب رضایت کلیه مشتریان بر مبنای حقوق متعارف مشتریان و بر مبنای وظایفی که از سوی شرکت هیوندای بر عهده این شرکت گذاشته شده، از اهداف آتی این شرکت می باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو