فونیکسریمکسبهتام

آریزو۶ ، سدان شیک مدیران خودرو

عصر خودرو- این روزها بسیاری از خریداران خودرو به دنبال خودرویی زیبا و متفاوت هستند ، طراحی خودرو به عنوان یک رکن کلیدی در کنار سایر پارامترها مانند امکانات رفاهی ، ایمنی و فنی شمرده میشود.

آریزو۶ ، سدان شیک مدیران خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  انتخاب یک خودرو با طراحی خاص یک حس متفاوت را به لحاظ روانی در خریدار ایجاد می نماید واز همین روی  بسیاری به سمت خودروهایی با طراحی ساختار شکن و مدرن میروند.

    یکی از این خودروها که در حال حاضر مدرن ترین و لوکس ترین سدان موجود بازار می باشد، خودروی آریزو6 مدیران خودرو می باشد که از سال گذشته و به تعداد محدود وارد بازار شده و به نوعی افرادی که به دنبال یک خودروی خاص هستند را به سمت خود جذب کرده است. جلوپنجره ایکس شکل در نمای جلو حس شکوه و قدرت را القا میکند و خطوط روی بدنه  بر طبق المان های روز خودروهای اروپایی شکل گرفته است. 

    قطغا خودروی آریزو6 یک خودروی گیرا هست که توجهات را به خوب جذب میکند، یک سدان که  حس طراحی آن هم لوکس است و هم اسپورت و سبک نوین طراحی را نشان میدهد، با باز کردن درب خودرو  وارد فضایی بیش از حد انتظارتان خواهید شد، کیفیت قطعات پلاستیکی در حد بالایی قرار دارد و داشبورد خودرو با پوشش نرم فوم  پوشانده شده که حس کیفیت بالا را میدهد ، چراغ روشنایی  رو داشبورد و دربها حس خودروهای لوکس تر و کلاس بالا را میدهد و همچنین پوشش چرمی روی داشبورد و دربها حس یک خودروی کاملا لوکس را میدهد. صندلی ها بسیار با کیفیت و ارگونومی بالا هستند و دوخت الماسی آنها حس بسیار لوکس و جذابی را منتقل میکند.

    فضای جای پا و استفاده بهینه از فضا بسیار مناسب است ، اما نکته مهم داشبورد خودرو است که شبیه به طراحی بسیار زیبای محصولات آئودی میباشد و دقیقا حس یک خودروی آلمانی را میدهد از سوی دیگر کنسول لمسی برای تنظیمات مشابه خودروی رنجرور ولار میباشد که در مجموع حس با وقار بودن خودروهای اصیل بریتانیائی را نشان میدهد . با روشن شدن موتور 1.5 توربو و هماهنگی با گیربکس 9 سرعته سی وی تی نسل جدید حرکت چابک با صدای کم و روان بودن خودرو را احساس میکنید تا به همراه لیست معقول و مناسب از امکانات رفاهی و ایمنی  چون ایربگهای جانبی و پرده ایی ، سیستم ایی اس پی ، کنترل ضد لغزش ، کنترل در سر بالایی ، و همچنین سیستم ترمز پارک برقی و اتوهلد ، دوربین 360 درجه و سایر امکانات دیگر شاهد پیوند خوب طراحی و مهندسی ، کیفیت و امکانات مناسب برای یک سدان مدرن و جذاب باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو