فونیکسریمکسبهتام

ممنوعیت تردد کامیون در محور قدیم رشت-قزوین

کندوان ۴ روز یک‌طرفه می‌شود

عصر خودرو- مقام مسؤول مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور کندوان ‌‌تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای پنجشنبه‌، جمعه و شنبه پیش‌رو تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

کندوان ۴ روز یک‌طرفه می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: در حال حاضر‌ تردد‌ در محورهای فیروزکوه‌، کندوان و هراز، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر ‌رفت و برگشت‌ روان است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

    *‌ کمترین ترافیک جاده‌ها بین ساعات 3 تا 3 صبح

    محرابی‌نیا گفت: بر اساس اطلاعات‌ سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد‌ 2246 دستگاه ترددشمار، نسبت به روز قبل 2.7 درصد کاهش دارد، در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

    * آزادراه کرج-تهران پرترافیک ترین جاده کشور

    محرابی‌نیا اظهار داشت:‌ در آزادراه کرج - تهران، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج،  ‌در شبانه روز گذشته بیشترین تردد ثبت شد.

    * انسداد ‌پنج جاده به دلیل نداشتن ایمنی

    وی اظهار کرد‌: در حال حاضر  محور قزوین - همدان در کیلومتر 110‌‌، محور خرم آباد-پل‌دختر ‌در استان لرستان،‌ جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان، محور فرعی شمشک-دیزین‌ و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود،  ‌‌به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

    محدودیت ‌ترافیکی جاده‌ها تا روز یک‌‌شنبه اول تیرماه /کندوان 27 خرداد یک‌طرفه می‌شود

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر‌ سه شنبه 27 خرداد تا ساعت 24 روز شنبه 31 خرداد در ‌محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و جاده تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

    محرابی‌نیا اظهار کرد: در محور کندوان ‌‌تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 روز سه‌شنبه 27 خرداد تا ‌ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران - شمال ممنوع است.

    وی افزود: در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد‌ وسایل نقلیه از ساعت 15 سه‌شنبه مورخ 27 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای پنجشنبه‌، جمعه و شنبه پیش‌ِرو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای پنجشنبه‌، جمعه و شنبه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد، از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

    محرابی‌نیا افزود: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای جمعه و شنبه پیش‌ِرو تا ساعت 2 بامداد روزهای شنبه و یکشنبه 31 خرداد و یکم تیر، از رودهن به سمت آمل ممنوع است، همچنین از ساعت 15 روزهای جمعه و شنبه پیش‌ِرو تا ساعت 2 بامداد روز بعد و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌ از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

    وی تأکید کرد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی، محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج-چالوس اعمال خواهد شد.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در محور کندوان‌ تردد تریلر و کامیون‌ کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد ‌تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر روز سه‌شنبه 27 خرداد تا ساعت 02 بامداد روز یکشنبه یکم تیر، در محور هراز ممنوع است.

    ‌* محدودیت تردد کامیون در محور فیروزکوه و جاده آستارا-اردبیل

    محرابی‌نیا اظهار کرد: در محور تهران-فیروزکوه-قائمشهر-سمنان و بالعکس، تردد تریلر غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 30 خرداد از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر-فیروزکوه-تهران ممنوع است.

    وی بیان کرد: در محور محور آستارا - اردبیل و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان موادسوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه‌شنبه 27 خرداد و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 30 خرداد ‌ممنوع است.                          

    * ممنوعیت تردد کامیون در محور قدیم رشت-قزوین‌ در روزهای 27 و 30 خرداد

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه شنبه 27 خرداد و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز جمعه مورخ 30 خرداد ممنوع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو