فونیکسریمکسبهتام

تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۲۰ چند؟

عصر خودرو- تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۲۰ یکی از محبوب‌ترین خودروهای شاسی بلند کامپکت در بازارهای جهانی به شمار می رود که در شش مدل مختلف با امکانات و قابلیت های مختلف معرفی و عرضه شده است.

تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۲۰ چند؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، شرکت تویوتا موتورز که بدون شک یکی از بزرگترین و موفق‌ترین خودروسازان ژاپن به شمار می رود و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است، توانسته با معرفی و عرضه مدل جدید 2020 برنده جایزه بهترین خودرو شاسی بلند کامپکت مخصوص خانواده در سال جاری میلادی شود و جایگاه ششم دسته بندی برترین شاسی بلند های کامپکت را از آن خود کند.

    در واقع این خودرو موفق شده است که امتیاز 8.5 از 10 را از نگاه منتقدان، 7.9 از 10 از لحاظ عملکرد، 8 از 10 از لحاظ طراحی کابین داخلی و 9.5 از 10 را از لحاظ ایمنی کسب کند.

    به عبارتی دیگر از جمله مهمترین مشخصات و امکانات این خودرو می‌توان به بهره مندی از سیستم عامل اندروید اتو و اپل کارپلی، تکنولوژی دستیار هوشمند راننده، عرضه در نسخه های بنزینی و هیبریدی، پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر چهار چرخ محرک (4WD) و فضای داخلی باز و بزرگ کابین خودرو اشاره کرد.

    بر اساس گزارش وب سایت cars.usnews، خودروی شاسی بلند کامپکت تویوتا راوفور مدل 2020 در 6 نسخه موجود است که علاوه بر قابلیت و امکانات مختلف قیمت‌ های پایه مختلفی نیز دارند که به طور مختصر در زیر به آنها اشاره شده است:

    تویوتا راو4 مدل 2020 نسخه ال‌ای (Toyota RAV4 LE)
    قیمت پایه این مدل خودرو از 25 هزار و 850 دلار آغاز می‌شود. از جمله مهم ترین امکانات این خودرو می توان به بهره‌مندی از صفحه نمایش 7 اینچی لمسی در وسط کنسول مرکزی، قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و اپل کارپلی و آمازون الکسا، قابلیت هات اسپات اینترنت وای فای،رادیوی ماهواره‌ای، درگاه فلان، بلوتوث و سیستم استریو با 6 اسپیکر اشاره کرد.

    تویوتا راو4 مدل 2020 نسخه ایکس‌ال‌ای (Toyota RAV4 XLE)
    قیمت پایه این مدل خودرو از 27 هزار و 145 دلار آغاز می شود که علاوه بر قابلیت های ذکر شده در بالا، به چهار درگاه فلان سیستم هشدار ترافیک در جلو، کنترل اتوماتیک آب و هوا به طور همزمان در دو منطقه، سیستم ورود به خودرو بدون نیاز به سوئیچ و آینه های مجهز به گرمکن نیز تجهیز شده است.

    تویوتا راو4 مدل 2020 نسخه ایکس‌ال‌ای پریمیوم (Toyota RAV4 XLE Premium)
    قیمت پایه این مدل خودرو از 29 هزار و 850 دلار شروع می‌شود که علاوه بر قابلیت‌های بالا از برخی دیگر از امکانات نظیر برف پاک کن های مجهز به سنسور اتوماتیک تشخیص باران، فرمان و صندلی های مجهز به گرمکن اتوماتیک و حافظه مربوط به تنظیمات صندلی خودرو برخوردار است.

    تویوتا راو4 مدل 2020 نسخه ادونچر (Toyota RAV4 Adventure)
    این خودرو که قیمت آن از 32 هزار و 955 دلار شروع می شود، به امکاناتی نظیر نمایشگر 8 اینچی لمسی و کنترل پایین آمدن از کوه و تپه مجهز شده است.

    تویوتا راو4 مدل 2020 نسخه لیمیتد (Toyota RAV4 Limited)
    این خودرو که قیمت آن از 34 هزار و 380 دلار به امکاناتی همچون صندلی های گرمکن سیستم ناوبری هوشمند سیستم استریو با 11 اسپیکر جی بی ال پریمیوم، حافظه مربوط به تنظیمات صندلی راننده، حسگرهای پارک هوشمند در جلو و عقب خودرو و همچنین ترمز اتوماتیک در مواقع اضطراری مجهز است.

    تویوتا راو4 مدل 2020 نسخه آف‌رود (Toyota RAV4 TRD Off-Road)
    قیمت این مدل خودرو که برای طرفداران خودروهای آف‌رود معرفی و عرضه شده است 35 هزار و 180 دلار آغاز می‌شود که به تایرهای فلان و سیستم تعلیق فلان مجهز شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو