فونیکسریمکسبهتام

ام وی ام ایکس ۳۳ ، شاسی بلندی اقتصادی و مطمئن

عصر خودرو- قطعا در هنگام خرید یک خودرو برای مصارف روزانه و خانوادگی فاکتورهای گوناگونی مطرح هستند؛ اما آنچه ذهن مشتریان را بیش از هر چیز دیگر به خود مشغول میکند بحث اقتصادی بودن و مطمئن بودن خودرو ( از لحاظ محصول و خدمات ) آن میباشد که در کنار عواملی چون طراحی، مباحث فنی و امکانات رفاهی و ایمنی سبب انتخاب محصول میشوند.

ام وی ام ایکس ۳۳ ، شاسی بلندی اقتصادی و مطمئن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در بازار خودروی ایران هم میتوان نمونه موفق از این گونه محصولات را ام وی ام ایکس 33 نامید ، قدیمی ترین شاسی بلند چینی بازار ایران ، 3 ورژن ان در طول یک دهه گذشته وارد بازار ایران شد و اکنون ورژن چهارم آن آماده ورود میباشد.

    ایکس 33 از دید مشتریان خودرویی با دوام میباشد و در بازار نمونه های زیادی را میتوان یافت که با کارکرد بالا ، همچنان در حال خدمت رسانی میباشند. خیلی ها ایکس 33 را شاسی بلندی اقتصادی اما با امکانات به روز میدانند از سوی دیگر بر عکس دیگر شاسی بلندهای اقتصادی چهره آن بر حسب نیاز بازار تغییرات گوناگونی را به خود دیده و به روز گشته است.

    امروزه ایکس 33 از دید خریداران قابل اعتماد است به لحاظ دوام محصول و خدمات ، تمام نمایندگی ها و تعمیرکاران پس از 10 سال بر روی خودرو به لحاظ خدمات کاملا مسلط هستند و از سوی دیگر خود محصول آزمایشش را به خوبی جواب داده ، با قیمتی در حدود یک سدان متوسط ، حتی کمتر خودروی جادار و خانوادگی  و شاسی بلند می خرید که با توجه به وضعیت جاده و راه های کشور استفاده از خودرو را برای شما راحت میکند.

    موتور 2 لیتری جاندار و پر قدرت طراحی شرکت AVL اتریش است که در طول 10 سال گذشته به خوبی دوام و کارایی خود را نشان داده میتوان نمونه های با کارکرد نیم میلیون کیلومتر و به بالا را در نهایت سلامت و رضایت مشتری یافت و این یعنی سربلندی ایکس 33 ، در طول مدت حضور در بازار ایران ، خودرویی که توانست طیف وسیعی از مشتریان را به سمت خود جذب نماید  به عنوان یک خودروی با دوام و قابل اعتماد ، حال نسل چهارم با گیربکس اتوماتیک و آپشن های جدید رفاهی و ایمنی می آید تا  بتواند راه  مدلهای قبلی را ادامه دهد و به نیاز مشتریان برای داشتن یک شاسی بلند خانوادگی با قابلیت های شهری  پاسخ دهد.

    ایکس 33 نه تنها در ایران بلکه همه بازارهای صادراتی طرفدار دارد  و توانسته در ارزیابی جی دی پاور در بازار چین در سگمنت خود بیشترین میزان رضایت را کسب کند و همواره سمبل  اطمینان و کارایی باشد .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو