فونیکسریمکسبهتام

تریل بلیزر آر اس ۲۰۲۱ معرفی شد؛

کراس اوور کوچک شورولت با برچسب ۱۹ هزار دلاری +تصاویر

عصر خودرو- در شرایطی که این روزها خبر معرفی رسمی مدل های مختلف فورد برانکو بسیار داغ است، شورولت از تریل بلیزر آر اس ۲۰۲۱ خود رونمایی کرده است.

کراس اوور کوچک شورولت با برچسب ۱۹ هزار دلاری +تصاویر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران،  یک کراس اوور جمع و جور با ظاهری زیبا که می تواند فروش موفقی را برای جنرال موتورز تضمین کند. نکته مهم در رابطه با این محصول برچسب 19 هزار دلاری برای مدل پایه است که جذابیت های زیادی را به نسبت خودرویی که تحویل مشتری می شود؛ ایجاد خواهد کرد.

این محصول شباهت زیادی به برادر بزرگ تر خود یعنی بلیزر دارد و از منظر ابعاد برابر با 4412 میلیمتر در طول، 1808 میلیمتر در عرض و 1669 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2639 میلیمتر است.

تریم آر اس تریل بلیزر که تصاویر آنرا در مطلب حاضر مشاهده خواهید کرد؛ با توجه به آپشن برچسب قیمت 30850 دلاری دارد.

کابین و امکانات هوشمند
کابین و جزئیات آنرا نمی توان بهترین نمونه در این کلاس دانست اما در مجموع طراحی و کیفیت مناسبی برای این قیمت، تحویل مشتری می شود.

نمایشگر لمسی 7 یا 8 اینچی، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، شارژر بی سیم، صندلی های آر اس، تنظیم 10 جهته صندلی راننده، پورت 120 ولت، سیستم صوتی با4، 6 و 7  اسپیکر از برند بوز، نمایشگر دیجیتال 4.2 اینچی بین نشانگرهای آمپر، 4 جی هات اسپات، یو اس بی، گرمکن صندلی جلو و ... از جمله ویژگی های کابین است.

در بخش فنی می توان به مواردی مانند: کروز کنترل تطبیقی و دستیار پارک عقب، ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار برخورد از جلو، تشخیص عابر پیاده، نوربالای هوشمند، دوربین دید عقب، ورود بدون کلید، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، پاور ویندوز، ریموت استارت، نمایشگر فشار باد لاستیک ها، 10 ایربگ و ... اشاره کرد.

برخی از این امکانات در حالت آپشن ارائه می شوند. برای مثال تریم آر اس از نمایشگر اصلی 8 اینچی استفاه می کند.

پیشرانه

در بخش پیشرانه تریم آر اس از موتور 3 سیلندر 1.3 لیتری توربوشارژ با 155 اسب بخار خروجی و گشتاور 174 پوندفوت استفاده شده است. در بخش جعبه دنده نیز نمونه سی وی تی نصب شده است.

این خودروی محور جلو برابر با 1407 کیلوگرم وزن دارد و آمار مصرف سوخت آن بدین شرح است:

برای هر 100 کیلومتر رانندگی در شهر: 8.1 لیتر

در بزرگراه: 7.1 لیتر

حالت ترکیبی: 7.6 لیتر

تریل بلیزر همچنین با موتور 1.2 لیتری توربوشارژ 137 بخاری در تریم های دیگر ارائه شده که این نمونه هم در حالت استاندارد با جعبه دنده سی وی تی تحویل مشتری می شود.

سفارش سامانه تمام چرخ محرک در حالت آپشن موجب تغییر جعبه دنده به نمونه 9 سرعته اتوماتیک خواهد شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو